laptop
Foto: Shutterstock/Foto: Shutterstock

Poreska uprava Republike Srbije je u cilju podizanja kvaliteta usluga koje pruža svim kategorijama poreskih obveznika razvila više kanala komunikacije sa obveznicima, uključujući sajt Poreske uprave, Kontakt centar, društvene mreže, elektronske platforme, kao i direktnu komunikaciju sa obvezncima i kontinuirano radi na unapređenju postojećih i razvoju novih kanala komunikacije, navodi se u zvaničnom saopštenju Poreske uprave.

Osnovni cilj ovih aktivnosti je, kako se isitče, izgradnja savremenog, efikasnog i transparentnog sistema podrške, koji je u potpunosti usmeren na potrebe korisnika, navodi se u saopštenju poreske uprave.

- U nastojanju da unapredi funkcionalnosti internet stranice i usluga koje pruža, Poreska uprava Republike Srbije poziva poreske obveznike da učestvuju u upitniku i podele svoje mišljenje i iskustvo u korišćenju platformi Poreske uprave - navodi se u pozivu.

Kako se napominje, upitnik je anoniman i ima za cilj da sakupi povratne informacije koje će doprineti razvoju i optimizaciji usluga prema potrebama korisnika.

Putem ovog upitnika mogu se dostavljati sugestije i predlozi za unapređenje postojećih sadržaja internet stranice i usluga Poreske uprave, kao i predlozi za uvođenje novih.

Upitniku se može pristupiti ovde.

BONUS VIDEO

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading