PENZIONERI, FOND PIO UVODI VELIKE PROMENE Evo ko će vam od sada obračunavati penzije, i šta vi treba da preduzmete
Fond je raspisao javnu nabavku za uvođenje sistema aplikacija koje će koristiti veštačku inteligenciju, a vrednost investicije procenjena je na 800 miliona dinara (6,8 miliona evra).
Cilj je da se masovnom obradom dokumentacije i drugim inovacijama korisnicima omogući brži pristup informacijama i smanji administracija.
Novi "ekosistem aplikacija" biće osmišljen tako da donese personalizovane usluge, pouzdanije podatke i jednostavniju komunikaciju.
Fond PIO svakodnevno raspolaže ogromnom količinom dokumenata. Kako se navodi u konkursnoj dokumentaciji, bez sistematične obrade, to dovodi do kašnjenja i grešaka.
- Savremena rešenja omogućavaju da se ovaj proces ubrza i učini preciznijim, a sami službenici oslobode rutinskih poslova i usmere na aktivnosti koje zahtevaju stručnu procenu - piše u tekstu javne nabavke.
Sistem će obuhvatiti tri glavne komponente:
"Četbot" aplikacija: Automatizovani komunikacioni kanal koji će pružati informacije građanima preko sajta Fonda. U javnom režimu, biće dostupne zvanične informacije i obrasci, dok će u personalizovanom režimu korisnici, prijavom preko portala eUprave, dobiti pristup ličnim podacima. Glavni cilj je smanjenje opterećenja za kontakt centre i šaltere.
Aplikacija za masovnu obradu dokumentacije: Ova aplikacija će koristiti veštačku inteligenciju za obradu elektronskih i fizičkih dokumenata. Očekuje se da će značajno rasteretiti zaposlene, povećati preciznost i ujednačiti praksu u radu.
Proširenje sistema za pregled istorijskih informacija: Uspostaviće se napredni sistem za pregled podataka koji integriše informacije iz internih i eksternih izvora, a sve se prikazuje korisnicima preko portala.
Potencijalni ponuđači mogu da dostave svoje ponude do 13. oktobra. Ugovor će trajati 12 meseci.
Kako će građani Srbije koristiti nove mogućnosti?
Građani će moći da provere status svojih zahteva brže i u realnom vremenu putem portala.
Pristup personalizovanim informacijama preko eUprave smanjiće potrebu za odlaskom na šaltere ili pozivima kontakt centru.
BONUS VIDEO
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)