Promo
Foto: Promo/Promo

Istraživali smo malo tržište i došli do informacije koja nas je sve veoma obradovala, a to je da je Fructal, simbol u proizvodnji sokova cele bivše Jugoslavije, na tržište Srbije plasirao 100% voćne sokove, u praktičnoj ambalaži koji predstavljaju idealnu dozu vitamina i čistog voća i bez dodatih šećera. Brend koji je dosta nepravedno zapostavljen na našem tržištu, ali isto tako veoma zastupljen na ostalim tržištima nekadašnje Jugoslavije, očigledno se vraća na velika vrata.

Promo

Promo

 

Tragajući dalje kako bismo se prisetili šta je to što Fructal predstavlja na ovim prostorima, došli smo do podatka da je Fructal je svoje prvo drvo jabuke zasadio 5. oktobra 1945. godine, kada je pet radnika počelo da radi u napuštenoj zgradi bivše tekstilne fabrike. Baš i sam logo kompanije simbolizuje to prvo zasađeno drvo, a inspiracija za naziv brenda potiče od reči „frutta“, koja znači voće. U godinama koje slede, kompanija je napredovala, uvodila mehanizaciju i modernizaciju tehnoloških procesa postavljajući temelje Fructalovog kvaliteta i imena. Sam logo kompanije upravo ukazuje na njihovo trajno opredeljenje, a to je da potrošačima ponude najkvalitetnije i potpuno prirodne proizvode. Dakle, kvalitet je ono što je nasleđe Fructala, koji već 80 godina odoleva modernim trendovima u proizvodnji sokova koristeći samo pravo voće, dok se koliko se može pronaći na internetu ova fabrika iz tehnološkog i tehničnog aspekta može porediti sa svim najpoznatijim svetskim proizvođačima.

Nismo samo jugonostalgični, ali činjenica je da imamo svog favorita za ovo leto, i sa emotivne i sa racionalne strane jer su prirodni i bez šećera...Ovog leta, naš prvi izbor za osveženje i dodatnu dozu prirodnih vitamina, biće definitivno novi Fructal sokovi od 100% voća.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Tagovi

Komentari (0)

Loading