SLAVNI BREND POD ISTRAGOM: Proizvođač sapuna i krema dovodio kupce u zabludu?
Foto: Shutterstock

Uprava za konkurenciju i tržište (CMA) saopštila je da Unilever možda preuveličava koliko su neki njegovi proizvodi “zeleni”.

Unilever proizvodi poznate brendove poput sredstava za čišćenje Cif, sapuna Dove i dezodoransa Lynx. Objavio je da je „iznenađen i razočaran“ objavom i opovrgao da su njegove tvrdnje „na bilo koji način obmanjujuće“.

SLAVNI BREND POD ISTRAGOM: Proizvođač sapuna i krema dovodio kupce u zabludu?

Foto: Shutterstock

 

Preuveličane izjave na ambalaži

Ali CMA je saopštio da određene izjave i jezik koje Unilever koristi na nekim proizvodima “izgledaju nejasno i opšte” i “kupce mogu dovesti u zabludu”.

Takođe je naveo da su neki sastojci proizvoda na ambalaži predstavljeni tako da preuveličavaju koliko su prirodni, što je poznato pod nazivom “korporacijski greenwashing”.

CMA smatra da Unileverovo korišćenje boja i slika poput zelenog lišća može brinuti, jer kupci mogu preceniti ekološku prihvatljivost proizvoda.

Izvor: BIZLife

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading