Salesforce
Foto: Shutterstock/Foto: Shutterstock

Prema njegovim rečima, samo u prvih osam meseci 2025. godine više od 10.000 poslova u industriji nestalo je zbog primene veštačke inteligencije. Ipak, Beniof tvrdi da su to za njega "najuzbudljiviji meseci u karijeri", jer kompanija sada može da odgovori na zahteve koje ranije nije bila u stanju da pokrije.

On objašnjava da Salesforce tokom 26 godina postojanja nije uspevao da pozove više od 100 miliona potencijalnih klijenata. Sada AI agenti kontaktiraju svaku osobu koja ostavi upit, a trenutno ostvaruju oko 10.000 povratnih poziva nedeljno.

Japan

Foto: Shutterstock

 

AI agenti zamenjuju ljude

AI agenti, softverski sistemi koji planiraju i automatizuju zadatke umesto ljudi, sve više preuzimaju poslove. I dok Beniof u tome vidi ogromnu prednost, kritičari upozoravaju da bi dalja automatizacija mogla da dovede do masovnog gubitka radnih mesta u tehnološkom sektoru i šire.

Salesforce je najveći privatni poslodavac u San Francisku, sa oko 76.000 zaposlenih širom sveta. Smanjenje broja radnika u korisničkoj podršci za 4.000 ljudi jasno pokazuje koliko brzo veštačka inteligencija menja tržište rada i poslovne modele globalnih giganata, piše Telegraf.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading