cene
Foto: Shutterstock/Only_NewPhoto / Shutterstock.com

Tužba je podneta Regionalnom sudu u Bremenu, prenosi list Velt.

Ovim povodom se oglasio i Armin Valet iz Hamburškog centra za savetovanje potrošača i pozvao zakonodavce da "konačno uspostave obavezujuće propise o smanjenju sadržaja ambalaže".

Mondelez je smanjio količinu punjenja u Milka čokoladama sa 100 grama na 90 grama i istovremeno povećao neke od cena, zbog čega je kompanija žestoko kritikovana, a u glasanju potrošačke organizacije Fudvoč čokolada Milka je proglašena za "najočigledniju reklamnu laž godine".

Kompanije Mondelez je sredinom jula objavila da su cene i troškovi nabavke kakao u celom lancu snabdevanja drastično porasli i da je kompanija, da bi ostala konkurentna, morala da preduzme "dobro osmišljene mere" pri čemu je nova težina čokoladnih pločica jasno naznačena na pakovanju, a potrošači obavešteni na društvenim mrežama.

Nova nominalna količina punjenja proizvoda odštampana malim slovima na prednjoj strani pakovanja, lako može da se previdi i često je skrivena na policama supermarketa.

"Pakovanje i dizajn su identični, a sama čokolada je neprimetno postala tanja za oko jedan milimetar. Potrošači se tako obmanjuju", upozorava Hamburški centar za savetovanje potrošača.

Kompanija Mondelez je odbacila ove optužbe navodeći da je transparentnost u odnosu sa potrošačima glavni prioritet.

"Jasno navodimo novu težinu na pakovanjima naših proizvoda", izjavila je portparolka kompanije i ponovila da su kupci o svemu obavešteni preko društvenih mreža.

BONUS VIDEO

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading