SKIDA KILOGRAME NEVEROVATNOM BRZINOM Smršajte za male pare, potrebne su vam samo 2 namirnice
Foto: EPA/ANDY RAIN

Mnoge dijete kao ključnu komponentu sadrže jogurt, a i često se u preporuci nutricionista jogurt ističe kao mlečna namirnica koja pomaže da budete siti, a da gubite kilograme kilograme

Jedna čaša ovog mlečnog proizvoda može da vam obezbedi količinu energije za početak dana, jer je bogat fosforom, cinkom, belančevinama, vitaminima B2 i B12, kao i kalcijumom koji je odličan u borbi protiv masnih naslaga.Takođe, on sadrži i dobre bakterije koje poboljšavaju zdravlje creva. Zahvaljujući svom pozitivnom uticaju na crevnu floru, dijeta sa jogurtom ubrzava varenje hrane, eliminiše toksine, pa samim tim i podstiče mršavljenje.

I nagrađivana nutricionistkinja, Lauren Manaker, potvrdila je da jogurt može da bude savršeno rešenje koje možete da uvrstite u dijetu kako biste smršali. Međutim, osim samog korišćenja jogurta bilo bi dobro da njemu dodate i nekoliko zdravih namirnica, kako dijeta bila uspešna.

Voće

Nutricionistkinja s toga preporučuje i bananu koja je odličan izvor vlakana.

"Jedenje oba podržava zdravu mikrobiotičku kulturu creva, što dalje podržava napore za mršavljenje", objasnila je ona. Osim babane, umesto šećera, jogurt možeta da zasladite i drugim voćkama po želji.

Orah

Takođe dodavanje oraha u jogurt vam pomaže da budete duže siti, ali i da smršate. Orasi su bogati proteinima, vlaknima i zdravim mastima (omega-3 masne kiseline). Snižavaju holesterol, krvni pritisak i odličan je antioksidanas u borbi protiv starenja.

Potreban je balans

Imajte u vidu da je kao i u svemu potreban balans. Nemojte da preterujete, jer previše mlečnih proizvoda može da izazove nadutost i gasove u stomaku. Takođe, neki proizvođači znaju da dodaju malo veću količinu šećera u jogurt kako bi on imao bolji ukus. Zato je uvek korisno da pre nego šta stavite bilo koji prozvod u korpu, obratite pažnju na sadržaje na etiketi, ali i rok upotrebe.

Jedno istraživanje je pokazalo da osobe sa viškom kilograma, koje su svoj dnevni jelovnik obogatile sa tri porcije nemasnog jogurta, izgubile 22 % više težine i 61 % više masti od osoba koje nisu to radile. A benefiti ovog napitka su posebno došle do izražaja u regiji stomaka. Ljubitelji jogurta su topili čak 81 % više sala sa stomaka od onih koje ga ne piju. A dve čaše dnevno bi bile optimalna količina!

Komentari (0)

Loading