blokada
Foto: Alo/Foto: Prinstcreen

Telegram je kako saznajemo, poslat zvanično dve i po godine pre pada nastrešnice.

Ovo je nesumnjivo krunski dokaz odgovornosti bivšeg izvršnog direktora kompanije Infrastruktura Železnica Srbije Milutina Miloševića zaduženog, između ostalog, za bezbednost na brzoj pruzi Beograd - Subotica uključujući i Železničku stanicu Novi Sad.

Železnički saobraćaj na pruzi Beograd Centar – Novi Sad pušten je 19. marta 2022. godine, na osnovu telegrama br. 138 F od 18.03.2022. u kome je navedeno sledeće:

telegram

Alo

 

 

"Dana 19.03.2022. godine za potrebe organizovanja saobraćaja vozova počinje korišćenje infrastrukturnih kapaciteta dela pruge Beograd Centar (isključeno) – Novi Sad (uključeno)". 

Oznaka "uključeno" u železničkoj terminologiji znači da Železnička stanica Novi sad - stanica koja se koristi za putnike i da je otvorena za putničke vozove odnosno da je ona uključena u javni železnički saobraćaj i da je javni objekat. 

U ovom telegramu piše da je železnička stanica Beograd Centar "isključena" to samo znači da je ona bila u funkciji i pre ovog telegrama i nije tada ukljena u saobraćaj  jer stanica Beograd Centar nije rađena u sklopu projekta brze pruge.

telegram

Alo

 

 

Telegram od 18.03.2022. godine potpisao je Milutin Milošević koji je garantovao da je sadržaj u njemu tačan i da se sa njim garantuje bezbednost putničkog voza koji kreće iz Beograda i ide u stanicu Novi Sad i prevozi putnike. 

Milošević, kao izvršni direktor kompanije Infrastruktura garantovao je u ime kompanije, koja je upravljač javne želeuničke infrastrukture, bezbednost putnika i vozova.

U zvaničnom telegramu, na strani 4, napisano je na kojim kolosecima se primaju vozovi za prevoz putnika u stanici Novi Sad a na stranama 6 i 12. napisano je da se u železničkoj stanici izvode radovi a da je stanica u funkciji za prijem putnika!?

Dakle, Milošević, ovim telegramom, a Nebojša Bojović donošenjem odluke da Skupština akcionara prihvati Ugovor o korišćenju javne železničke infrastrukture (članovi 14.2 i 14.3) potvrdili su da znaju da se u Železničkoj stanici Novi Sad izvode radovi ali su tu stanicu odredili kao javni objekat u kome je garantovana bezbednost putnika uz izvođenje radova koje je određeno po Komercijalnom ugovoru. U skladu sa tim Infrastruktura je zajedno sa izvođačem, određivala kojim delom stanice u Novom Sadu putnici mogu da se kreću.

Na kraju, na osnovu svega što su uradili Milošević i Bojović na realiciji od Beograda do Novog Sada svakog dana su saobraćale 64 železničke kompozicije (po 32 iz svakog pravca) a putnici su ulazili i izlazili iz Železničke stanice Novi Sad. 

Da je to moguće i bezbedno garantovala je Infrastruktura železnice Srbije zvaničnim telegram koji je potpisao Milutin Milošević!

Sada se postavlja ključno pitanje, kako je moguće da su Zagorka Dolovac i novosadski tužioci Lepotić i Josimović sakrili ovaj zvanični telegram iz dokaznog materijala? 

Čiju su odgovornost krili? 

Novosadski tužioci su svoje optužbe na račun Vesića, Tanaskovićke i Dimovski zasnovali na lažnoj tvrdnji da su u prisustvu Maje Gojković pustili Železničku stanicu u Novom Sadu u rad iako je bilo mnogo dokaza da je stanica bila u funkciji tokom čitave rekonstrukcije o čemu svedoče stotine hiljada putnika koji su prolazili kroz nju.

Informer

BONUS VIDEO

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading