Stvarano u Srbiji
Foto: Promo/Promo

Proizvodi kompanije „Alumil“ već četiri godine nose žig „Čuvarkuća“ koji klijenti prepoznaju kao simbol kvaliteta, sigurnosti i ekološke odgovornosti. Ovaj prestižni znak domaće proizvodnje, dodeljuje Privredna komora Srbije u okviru akcije „Stvarano u Srbiji“.

Žig nosi dvadeset aluminijumskih sistema kompanije, uključujući okretno-nagibne i klizne sisteme, harmonike, zid zavese, pregrade i ograde, koji zadovoljavaju najstrože standarde kvaliteta. 

Korišćenje žiga „Čuvarkuća“ direktno doprinosi većoj prepoznatljivosti na tržištu i jačanju poverenja klijenata. Kompaniji „Alumil“ ovaj žig je pomogao u daljem osnaživanju liderske pozicije kompanije na tržištu jer korisnici prepoznaju domaće, visokokvalitetne proizvode, što povećava lojalnost i poverenje u brend, ističe Olivera Veljanovska, PR&Event Specialist u Alumil kompaniji.

„Aluminijumski sistemi sa žigom ’Čuvarkuća’ potvrđuju da su proizvodi domaćeg porekla proizvedeni po najvišim tehnološkim standardima u fabrici u Novoj Pazovi i da zadovoljavaju sve funkcionalne i ekološke potreba tržišta, pružajući klijentima dugoročnu pouzdanost i efikasnost”, dodaje Veljanovska.
U ovoj kompaniji ukazuju na to da projekat „Stvarano u Srbiji“ ima izuzetnu vrednost za domaću industriju jer omogućava promociju proizvoda i proizvođača iz Srbije, čime se doprinosi boljoj prepoznatljivost domaće proizvodnje. Kroz ovaj projekat značajno se jača konkurentnost domaćih brendova i kreira pozitivna slika o kvalitetu proizvoda stvorenih u Srbiji.  
Kompanija „Alumil“ ponosna je što je deo ovog projekta jer žig „Čuvarkuća“ simbolizuje vrhunski kvalitet srpske proizvodnje i visokokvalitetnih proizvoda, čime se podstiče veća valorizacija domaćih proizvoda i dalje unapređivanje njihovog položaja na tržištu.

Pouzdani proizvođač aluminijumskih sistema

Kompanija „Alumil“, kao jedan od lidera u proizvodnji aluminijumskih profila,  sa 400 zaposlenih u Srbiji, snažnim timom od 20 inženjera i arhitekata konsultanata, šest prodajno-distributivnih centara i impresivnim izložbenim salonom u Beogradu nudi jedinstvena rešenja, uz inovacije koje zadovoljavaju potrebe klijenata.

U modernom proizvodnom postrojenju koji se prostire na 35.000m2, uz strogu kontrolu kvaliteta, „Alumil“ omogućava kreiranje vrhunskih proizvoda visoke upotrebne vrednosti.

Kontinuirani cilj istraživanja i razvoja je da se ponude unikatna rešenja s inovativnim karakteristikama koja u potpunosti pokrivaju potrebe tržišta.
„Alumil“ u Srbiji, sa blizu 70% proizvodnih kapaciteta, svoje industrijske profile usmerio je izvozu u zemlje Evropske unije,  dok sa 30% proizvodnje zadovoljava trenutne potrebe domaćeg tržišta, od kojih su najvećim delom u pitanju arhitektonski profili. 

Slogan kompanije „Gradimo savršenstvo svaki dan“ odražava njihovu posvećenost stalnom ulaganju u kvalitet i tehnološke inovacije. Kompanija pažljivo prati potrebe tržišta , a njen tim zaposlenih uvek je spreman da odgovori na izazove savremene gradnje, nudeći rešenja za prozore i vrata od aluminijumskih profila. 

BONUS VIDEO:

 

 

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading