SBB DA OBUSTAVI NAPLATU UVEĆANIH RAČUNA Nova odluka tržišne inspekcije
E-stock

Naime, tokom meseca aprila SBB je svoje korisnike obavestio da će povećati mesečne račune onim potrošačima koji ne pređu na elektronsku dostavu računa. Ovo je zapravo značilo da je SBB korisnicima počeo da naplaćuje štampanje i izdavanje računa u papirnom obliku, što je izričito zabranjeno članom 12. stav 4. Zakona o zaštiti potrošača.

Zbog ovakvog poteza kompanije SBB, potrošačka udruženja su sredinom maja protiv SBB-a podnela prijavu zbog povećanja računa za 100 dinara, odnosno zbog naplate izdavanja računa. Tržišna inspekcija je sada donela rešenje kojim je naloženo SBB-u da obustavi ovu praksu. Iz kompanije SBB-a odbijena je primedba potrošačkih udruženja. 

Tržišna ispekcija nakon dva meseca donela je Rešenje kojim se kompaniji SBB nalaže da obustavi naplatu izdavanja računa.

Iako je odlukom Tržišne inspekcije jasno utvrđeno da je došlo do kršenja Zakona, iz kompanije SBB još uvek nije prihvaćen predlog da SBB dobrovoljno obešteti potrošače, to jest da im vrati ono što je do sada naplaćeno putem uvećanja računa od 100 din, te iz potrošačkih udruženja najavljuju da će protiv odgovornih lica biti podneta prekršajna prijava.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (4)

Loading
Ruzica

31.07.2021 13:58

Bravo za trzisnu inspekciju. Konacno da vidimo da zakon jednako vazi kako za domace firme, tako i za strane. U svim zemljama domaci su cak i povlasceni, dok kod nas su bili povlasceni stranci. Konacno smo stigli do toga da je pravda i obaveza jednaka za sve.

Neobavešten

01.08.2021 11:44

Pa to isto rade i Telenor, Telekom i drugi ako račun primaš elektronski račun ti se umanjuje za 50 din. Štaje povodom toga uradila tržišna inspekcija?