OVE VEŽBE ODMARAJU VAŠE OČI! Radite ih svakog dana i efekat će biti sjajan
Foto: Youtube/Printscreen

Ako radite za računarom ili puno čitate, možda vas muče suve oči. Postoje vežbe za odmaranje i opuštanje očiju koje savetuju oftalmolozi. Lako se rade i ne treba vam nikakva dodatna oprema, samo stolica na koju ćete udobno sesti.

Neke od ovih vežbi ne zahtevaju ni upadljive pokrete, pa ih možete raditi i dok ste na poslu.

Vežba četiri pravca

Sedite udobno, uspravne glave, potom aktivno gledajte redom u sva četiri smera po tri, četiri sekunde. Najpre gore, pa dole, pa levo, pa desno. Važno je da ne pomerate glavu, već da očima postignete da pogledom obuhvatite i udaljene predmete u tim smerovima.

Vežba ispružene ruke

Ispružite jednu ruku ispred sebe i palac ispružite ka plafonu. Sada u prostoriji u kojoj se nalazite odaberite dva predmeta koja su daleko. Očima polako prelazite sa vrha nosa, na ruku, na palac i potom ta dva predmeta.

Foto: Youtube/Printscreen

 

Vežba kažiprstima

Kažiprst jedne ruke postavite desetak centimetara ispred očiju, a kažiprst druge oko 20 centimetara iza njega. Pogledom fokusirajte najpre bliži, pa dalji, i smenjujte ih tokom jednog minuta.

Vežba sa dlanovima

Udobno sedite i zatvorite oba oka. Stavite dlanove preko njih kao da se krijete i duboko dišite minut ili dva. Oči će se odmoriti, a mišići oko njih opustiti.

 

Komentari (0)

Loading