Vodite računa o sebi: Ove navike će vam pomoći da vaše grudi ostanu u dobroj formi
Foto: Shutterstock

Postoji nekoliko jednostavnih navika koje će vam pomoći da očuvate lepotu grudi bez proteza i drugih intervencija.

Nosite grudnjak

Pokret No Bra, koji je postojao mnogo pre pandemije, stekao je posebnu popularnost nakon prvog karantina. Nekoliko meseci u kućnoj izolaciji žene su navikle da budu bez grudnjaka i retko koja je želela da ga vrati u život. Međutim, lekari su kategorički protiv odbijanja nošenja ovog predmeta donjeg veša. Grudni koš, čak i ako je mali, ima određenu težinu, što povećava opterećenje kičme. Grudnjak podržava grudi u pravilnom položaju, tako da se ovo opterećenje stabilizuje. Osim toga, suprotno popularnom verovanju, redovno nošenje grudnjaka usporava proces promene oblika dojke. Naravno, ako vaša odeća ne uključuje grudnjak, možete jedno veče bez njega, ali bolje je da ovaj komad odeće ne odbijate stalno.

Masaža i kozmetika

Naravno, efekat podizanja grudi uz pomoć masaže i krema se ne može postići, ali to ne znači da su potpuno beskorisni. Samomasaža dojke poboljšava cirkulaciju krvi, stimuliše odliv limfe i jača prsne mišiće. Posebne kreme i losioni sa ceramidima, hijaluronskom kiselinom, aloja verom, jojobinim, bademovim i maslinovim uljem pomoći će u održavanju elastičnosti kože.

Sport i dobro držanje

Malo je verovatno da će biti moguće promeniti oblik dojke uz pomoć sporta, ali je sasvim moguće održati grudi u dobroj formi. Na treningu obratite pažnju na rad prsnih mišića – radite klasične sklekove i plank. Plivanje takođe dobro tonira grudne mišiće. Pošto se dojka sastoji od masnog tkiva, pokušajte da izbegnete nagle oscilacije u težini, takve promene neće na najbolji način uticati na stabilnost oblika dojke. Pored toga, pokušajte da uvek pratite svoje držanje: stalno pogrbljena ramena su direktan put do gubitka oblika grudi.

Komentari (0)

Loading