Narodni muzej
Shutterstock
Narodni muzej

Shutterstock

Foto: Shutterstock

Kampanja je planirana u više faza, a prva počinje danas i to preko društvene mreže Instagram, u saradnji sa Er Srbijom, saopštio je Narodni muzej.

PROČITAJTE I:

 

Kampanja #jasamumuzeju ima za cilj da pozove pre svega mlade ljude, ali i sve ostale, da posete Narodni muzej, izaberu omiljeni eksponat i pored njega se fotografišu.

 

Ideja je da se Narodni muzej približi svima i da postane mesto okupljanja i edukacije mladih ljudi.

Za učešće u kampanji #jasamumuzeju potrebno je da fotografisati se u Narodnom muzeju Srbije, postaviti fotografiju na Instagram nalogu sa haštegom #jasamumuzeju uz lokaciju Narodni muzej, zapratiti i označiti nalog @narodnimuzej. Akcija traje od danas do 1. decembra, a autor slike koja na kraju bude imala najviše lajkova dobiće na poklon od Er Srbije dve povratne avionske karte za Pariz.

PREPORUČUJEMO:

 

"Iz Narodnog muzeja u Beogradu direktno u Luvr", poručuju iz Narodnog muzeja i pozivaju sve građane da posete muzej u potrazi za svojim omiljenim eksponatom.

Devojčica se nagutala asepsola, direktorka priznala grešku, a njihov izveštaj potpuno iznenađenje!

AUTOR: Kurir/ Alo.rs/ B. P. DATUM I VREME: 21.09.2019. 08:26 Nesreća se deseila u Rači PU "Naša radost", Foto: Printscreen Dvogodišnja devojčica iz Rače Kragujevačke otrovala se u vrtiću u tom mestu pošto je popila sredstvo za dezinfekciju "asepsol", koji je bio u flašici sa etiketom vode.

 

BONUS VIDEO:

Ana Brnabić o upadu u Rektorat