Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija predstavilo je E-kiosk: Potrošači u Srbiji treba da znaju svoja prava
Foto: Ministarstvo finansija

U pitanju je uređaj sa velikim displejom osetljivim na dodir, koji građanima pruža informacije o njihovim potrošačkim pravima u skladu sa Zakonom. Tim povodom je Zoran Nikolić ispred Organizacije potrošača Kragujevac rekao da se nada da će E-kiosk pomoći potrošačima da brane svoja prava.

- Veliki problem društva je što potrošači ne znaju svoja prava i ne bore se za njih. Nadam se da će ovaj uređaj pomoći da se to promeni - rekao je.

Državni sekretar u Ministarstvu trgovine Uroš Kandić pozvao je sve građane Srbije da na sajtu Ministarstva urade test, provere svoje potrošačko znanje i da se obaveste o svojim pravima.

Svetski dan prava potrošača inspirisan je govorom Džona Kenedija koji je na Kongresu SAD održanom 15.marta 1962. godine istakao četiri osnovna prava svakog potrošača: pravo na bezbednost, pravo da potrošač bude informisan, pravo na izbor i pravo da potrošač bude saslušan. 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading