ikea
Foto: Shutterstock/Foto: Shutterstock

Za razliku od onoga što bi gosti mogli da očekuju, ovaj butik hotel nudi suptilan, neutralan dizajn, uz primese lokalne kulture i prirodnih materijala. Fokus nije na promociji brenda, već na autentičnom iskustvu i udobnosti boravka. IKEA se ovim potezom očigledno okreće diskretnijem pristupu u sektoru ugostiteljstva, ostavljajući za sobom vizuelne klišee.

Hotel je u vlasništvu kompanije Sarton Canarias, dela IKEA grupe, a gostima nudi otvoreni bazen, prostranu terasu, vrt i besplatan Wi-Fi. Sobe su minimalistički uređene, ali uz jasan akcenat na funkcionalnost i komfor, što ih čini idealnim za savremenog putnika.

Lokacija koja privlači i turiste i poslovne ljude

Smešten nedaleko od plaže Las Alcaravaneras, hotel omogućava brz i lak pristup kako prirodnim lepotama, tako i gradskim sadržajima. Grad Las Palmas je tokom cele godine popularna destinacija među turistima iz Evrope, ali i važan poslovni centar, što ovu lokaciju čini strateški pogodnom.

Nakon uspešnog starta, najavljeno je i otvaranje drugog hotela – Las Vegas de Ciudad Jardín Suites, čime IKEA potvrđuje ozbiljne ambicije u domenu ugostiteljstva. Nova strategija razvoja oslanja se na manje, urbano pozicionirane hotele sa ličnim pristupom i atraktivnim lokacijama, u skladu sa savremenim potrebama putnika.

Iako je IKEA još 1964. godine otvorila svoj prvi hotel u Älmhultu, ovaj novi korak ukazuje na ozbiljnije ulaganje u turizam. Dosadašnje ideje o nezavisnim hotelskim objektima bez direktnog brendiranja sada postaju stvarnost.

Sa širenjem na Kanarska ostrva i sve većim interesovanjem za butik hotele, IKEA jasno pokazuje da vidi dugoročni potencijal u španskom turističkom sektoru, koji poslednjih godina beleži stabilan rast i sve veće interesovanje međunarodnih investitora.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Tagovi

Komentari (0)

Loading