Deset efikasnih i brzih vežbi da odmorite oči od računara i poboljšate vid
Foto: Shutterstock

1. Trepćite dva minuta, jer će ova vežba pomoći u regulaciji krvne cirkulacije u oku.

2. Kružite glavom dok gledate napred. Prvo sa desna na levo, a onda od gore ka dole. Ovo takođe povećava krvnu cirkulaciju.

3. Pogledajte na desno, onda polako na levo. Potom isto uradite u suprotnom pravcu.


4. Zatvorite oči i opustite se. Za mrak se veruje da jača fotoreceptorne ćelije u očima, što pomaže da se održi dobar vid.

5. Pomerajte svoj pogled u različtim pravcima. Pogledajte desno pa levo, gore pa dole, pogledom kružite pa pravite osmicu.

6. Zatvorite oči čvrsto na pet sekundi, onda ih otvorite. Uradite to sedam puta. Ova vežba pomaže da odmorite očne mišiće i poboljšate krvnu cirkulaciju u očima.

7. Lagano pritskajte slepoočnice prstima na dve sekunde. Ponovite četiri ili pet puta. Ova vežba poboljšava protok intraokularni fluida.

8. Držite oči otvorene, i pogledom crtajte jednostavne geometrijske figure. Onda pređite na komplikovanije oblike.

9. Zatvorite oči i polako pomerajte očne jabučice gore i dole. Ponavljajte ovo pet do deset puta.

10. Stanite blizu prozora i fokusirajte pogled na nešto što je veoma blizu licu, a onda na nešto najudaljenije prozoru. Ponovite vežbu deset puta.
 

Komentari (0)

Loading