Teodora Džehverović
Foto: ATA IMAGES/Foto: Ataimages

Mnoge poznate ličnosti koriste društvene mreže za dodatnu zaradu, a među njima je i Teodora Džehverović, koja na Instagramu ima više od 1,3 miliona pratilaca.

Pevačica je pre nekoliko godina dospela u fokus javnosti kada je na Instagramu osvanula fotografija prepiske između nje i jednog mladića koji joj je ponudio poslovnu saradnju.

U poruci je naveo:

- Pozdrav, Teodora. Da li ste za saradnju? - glasilo je pitanje.

- Zdravo. Reklame naplaćujemo. Da objavimo reklamu sa proizvodom koji mi odaberemo na stori je 500 evra. Da se objavi na fid (na profilu) 700 evra. Srdačan pozdrav - napisala je ona sa svog zvaničnog profila.

Inače, ona nije jedina javna ličnost koja naplaćuje reklamiranje proizvoda putem društvenih mreža.

Anđela Ignjatović Breskvica

Foto: Ataimages

 

Mlada pevačica Anđela Ignjatović Breskvica ima saradnju sa parfimerijama i bjuti brendovima i to joj donosi između 5.000 i 15.000 evra po kampanji.

Milica uzme 25 hiljada, a Džejla do 10

Cena Milice Pavlović za jednu kampanju varira između 8.000 i 25.000 evra.

Za jednu reklamu na mrežama Džejla Ramović uzme i do 10.000 evra, pisali su ranije domaći mediji.

BONUS VIDEO:

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading