mobilni telefon
Foto: Alo/Shutterstock

Jedna gospođa požalila se na jednu stranicu putem koje je poručila farmerke.

- Naručila sam farmerke, broj 42, stigao mi je 32. Podigla sam paket danas, platila 1.500 dinara. Da li možda nekako može da se stopira, te pare da odu, ili? Pošto vidim da neće da mi odgovori, niti vrati pare, niti zameniti pantalone, a ni model nije isti. Žao mi je jer je to poklon bratu, a i zadnje pare što sam imala sam dala... Čime se ljudi bave - požalila se ona u grupi "Grupa za pravdu CB".

Ovo nije prvi put da kupci budu prevareni, a nedavno se jedna žena požalila da je poručila perijanu jaknu sa jedne stranice na internetu, a oni su joj poslali crni kaput nošeni i tri broja veći.

Iz udruženja za zaštitu potrošača savetuju da prevareni kupci mogu da se pozovu na Zakon o zaštiti potrošača samo ako je trgovac registrovan, a ako nije, onda im ostaje samo da se obrate udruženjima za zaštitu potrošača ili u krajnjem slučaju policiji, piše Kurir.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading