nemačka
Foto: Shutterstock/Foto Shutterstock

Porodica iz Orange Parka ostala je u potpunom šoku nakon što je njihova kućna kamera zabeležila dostavljača popularne platforme DoorDash kako se potpuno neprimereno ophodi prema naručenom obroku.

Trena Braun podelila je snimak na kom se jasno vidi trenutak kada dostavljač vadi hranu iz termo-torbe, a posuda sa pilećim „boneless“ krilcima ispada na tlo. Jedno krilce i deo sosa završili su na betonskom pragu.

Dostavljač zatim brzo podiže posudu, vraća poklopac i – golom rukom ubacuje krilce nazad u kutiju. Nakon toga pokušava da cipelom obriše tragove sosa sa ulaza. Dok se udaljava od kuće, kamera ga snima kako liže sos sa prstiju. Braun kaže da porodica nikada ne bi posumnjala da se nešto dogodilo da snimak nije sve otkrio.

Kompanija reagovala: „Ponašanje daleko ispod standarda“

Zgrožena korisnica naglašava da je posle ovog događaja potpuno izgubila poverenje u dostavu hrane.

„Ako ne može da dostavlja hranu s minimumom pažnje i higijene, možda ne bi trebalo da radi taj posao. Ne znam kakvu obuku DoorDash nudi, ali očigledno je vreme da se vozači pozovu na odgovornost i dodatno edukuju“, poručila je Braun. Dodala je da od tog dana više nijednom nije naručila hranu preko dostave.

DoorDash je saopštio da je ponašanje dostavljača „daleko ispod standarda usluge“ koju žele da pruže svojim korisnicima. Kompanija je pokrenula internu istragu i vozaču izdala zvanično upozorenje.

Stara dilema ponovo u centru pažnje

Incident je ponovo otvorio pitanje higijenskih standarda u industriji dostave hrane – posebno sada, kada sve veći broj ljudi naručuje obroke putem aplikacija.

U vreme kada dostava više nije luksuz već svakodnevica, korisnici očekuju da hrana makar stigne čista i netaknuta. Ovaj snimak, međutim, pokazao je koliko se poverenje lako može poljuljati.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Tagovi

Komentari (0)

Loading