kancelarija
Foto: Shutterstock/Foto: Shutterstock

Danas je sasvim uobičajeno da ljudi poručuju pakete na adresu firme, posebno ako znaju da tokom dana neće biti kod kuće. U mnogim kancelarijama to se smatra praktičnim – sve dok ne ometa rad. Ipak, ponekad i naizgled bezazlena sitnica može izazvati neprijatnosti među kolegama.

Tako je jedna korisnica foruma Mumsnet podelila svoje neprijatno iskustvo – kolega ju je prijavio šefu jer je na poslu komunicirala sa dostavljačem preko aplikacije povezane na interfonski sistem.

– Niko ne sedi za stolom i ne vodi duge privatne razgovore, ali je u redu da s vremena na vreme bacimo pogled na telefon. Za duže stvari se udaljimo ili sačekamo pauzu za ručak – napisala je. Dodala je i da inače naručuje pakete kad radi od kuće, ali da se desilo nekoliko puta da to uradi i kada je u kancelariji.

"Nekad šefovi kažu da se neko žalio – a zapravo su to oni"

U razgovoru sa nadređenom saznala je da se kolega požalio, ali joj nisu rekli ko. Šefica joj je rekla da nema ništa protiv korišćenja telefona, ali joj je situacija ipak bila neprijatna, pa se sada plaši da bi to moglo pokvariti odnose u timu.

Reakcije na forumu bile su podeljene. Neki smatraju da kolega nije morao da reaguje tako strogo, dok drugi misle da šefica možda i sama ima problem s korišćenjem telefona, ali ne želi da to otvoreno kaže.

– Ako šefici to zaista ne smeta, nije ni trebalo da pominje – napisao je jedan korisnik. Drugi su dodali:
– Nekad šefovi kažu da se neko žalio, a u stvari su to rekli oni sami. Treba biti oprezan.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading