Promo
Viber 10
Promo

Viber 10

Promo, Foto: Viber 10

Viber je najavio uvođenje funkcije "Reakcija na poruke u zajednicama" kako bi podigao lajkovanje na novi izražajni nivo, saopštila je kompanija Rakuten Viber, vlasnik jedne od vodehih aplikacija za besplatnu i laku komunikaciju.

"Uz globalni porast učestalosti instantnog dopisivanja, Viber proširuje asortiman kreativnih prikaza na svojoj platformi kako bi omogućio svojim korisnicima da se pomoću njih u potpunosti izraze kroz razmenu poruka , navodi se u saopštenju.

Viber je povodom 17. jula - Svetskog dana emodžija - pitao korisnike koji im je emodži omiljen, a u Srbiji je to, ispostavilo se, "srce".

Pročitajte:

 "Pored njega i LOL, šok, tuga i bes će uskoro biti uvršteni kao vid reakcije na sadržaj u Viber zajednicama", navodi se u saopštenju.

Iz Vibera poručuju da su posvećeni tome da korisnicima priušte da se na platformi izraze na najjasniji mogući način.

"Mogućnost prostog lajkovanja poruka ne obuhvata ceo dijapazon emocija koje one pobuđuju kod ljudi i zaključili smo da bi trebalo da im pružimo više opcija u tom smislu, a funkcija reakcija na poruke će im upravo to pružiti", izjavio je glavni menadžer za operacije Vibera Ofir Ejal.