ilon musk, tesla, teslakila
printscreen/shop.tesla
ilon musk, tesla, teslakila

printscreen/shop.tesla

ilon musk, tesla, teslakila, Foto: printscreen/shop.tesla

Tesla je trenutno jedna od vodećih svetskih tehnoloških korporacija. Međutim, njegov šef Ilon Mask ume da iznese i mnogo luđe ideje pored električnih automobila i svemirskih satelita. 2019. objavio je sopstvenu rep pesmu, kasnije je Tesla počeo da prodaje markirano donje rublje.

Ovog puta, kompanija je na tržište došla sa još jednom novinom koju čovek obično ne bi povezao sa ovim brendom. Tesla je predstavila sopstvenu tekilu. Popularno alkoholno piće prikladno je nazvano Teslakila i zasniva se na šaljivom tvitu koji je Mask objavio na društvenoj mreži 2018. godine.

U njemu je južnoafrički biznismen napisao da je Tesla bankrotirao, naslonjen na električni automobil Tesla Model 3, okružen bocama Teslakila. Iako je to bila šala na Maskeovoj strani, ljude je posebno zanimalo pominjanje Teslakile i gde mogu da je kupe. Međutim, pošto nije postojala, bilo ga je nemoguće pronaći. Do sada. Posle više od dve godine to je postalo stvarnost.

Prema portalu Interesting Engineering , kompanija Teslakila opisuje kao „ekskluzivnu premium 100% zrelu tekilu agave“. Prodaje se u bočicama stilskog dizajna u obliku groma. Verovatno i zbog zvučne marke, ali to nije jedan od jeftinih komada. Jedna bočica Teslakile košta 250 dolara (212 evra).

Alkoholno piće za Teslu napravio je Nosotros Tekuila, čija se redovna tekila na američkom tržištu prodaje od 40 do 45 dolara po boci. Međutim, prema zvaničnom veb sajtu, Teslakilina jedinstvenost leži uglavnom u činjenici da je 15 meseci sazrevao u francuskim hrastovim buradima i sipao ih u ručno pravljene boce.

Zvanična veb stranica Teslakile takođe opisuje njegov ukus, ističući osobine suvog voća, nežne vanile i cimeta. Kaže se da osoba najviše uživa u piću ako polako pijucka.

Međutim, uprkos relativno visokoj ceni , već je rasprodata na američkom tržištu, gde se Teslakila prodavala samo u nekim odabranim zemljama. Međutim, nekoliko ljudi je flaše kupilo samo radi njihove preprodaje. To je zato što su se na Internetu pojavile ponude u kojima se originali nude po znatno višoj ceni od originalnih 250 dolara.

Trenutno je nepoznato da li će se Tesla proširiti na inostrano tržište sa svojom tekilom. Zahvaljujući uvođenju Teslakile, Maskova kompanija je iznova i iznova mogla da privuče pažnju, dok je alkoholno piće sopstvene marke u početku bilo samo šala.

Naša preporuka