NOVA PROMOTIVNA AKCIJA PKS „STVARANO U SRBIJI“ ŠIROM SRBIJE Kupi neku od 900 “Čuvarkuća” podrži domaću privredu
Privredna komora Srbije

Planirano je više od 150 promotivnih akcija u prodavnicama vodećih trgovinskih lanaca Deleza, Merkatora, Univereksporta, DIS-a, Vera, LIDL-a i kompanijama članicama Domaćeg trgovačkog lanca (DTL).

Žarko Malinović, sekretar Udruženja za trgovinu PKS ističe da je važno da u domaćim trgovinama građani kupuju proizvode koji su napravljeni u Srbiji jer se time čuva srpska ekonomija što je posebno važno u uslovima sa kojima se svet suočava zbog krize u Ukrajini.

„Zahvaljujući domaćim proizvođačima i trgovcima imamo dobro snabdeveno tržište u veoma izazovnom trenutku za ceo svet“, poručio je Malinović nakon obilaska marketa PerSu Vojvođanka u Beogradu. Navodi da gotovo 900 domaćih proizvoda nose žig „Čuvarkuće“.

NOVA PROMOTIVNA AKCIJA PKS „STVARANO U SRBIJI“ ŠIROM SRBIJE Kupi neku od 900 “Čuvarkuća” podrži domaću privredu

Privredna komora Srbije

 

 

Kupovinom „Čuvarkuća“, dodaje, u državnom budžetu ostaje više sredstava koja se zatim investiraju u infrastrukturu, obrazovanje, zdravstvo...

Potrošači koji u 150 prodavnica kupe tri i više proizvoda sa oznakom „Čuvarkuće“ na poklon će dobiti platnenu torbu-ceger „Made in Serbia“ što je, prema rečima Malinovića, važno jer se na

taj način dodatno smanjuje upotreba plastičnih kesa i štiti životna sredina.

Obrad Popović, direktor Domaćeg trgovačkog lanca (DTL) čiji je PerSu član, kaže da je danas, više nego ikada, važno da se podrži domaća proizvodnja i trgovci.

„Naša osnovna misija je da podržavamo male proizvođače i omogućimo im da zauzmu svoje mesto na policama“, istakao je Popović i naveo da 14 članica DTL-a ima gotovo 700 maloprodajnih objekata u Srbiji.

NOVA PROMOTIVNA AKCIJA PKS „STVARANO U SRBIJI“ ŠIROM SRBIJE Kupi neku od 900 “Čuvarkuća” podrži domaću privredu

Privredna komora Srbije

 

Darko Bjeloglav, osnivač kompanije BB Trejd, u čijem sastavu posluju domaći marketi PerSu, kaže da intenzivno sarađuju sa malim lokalnim proizvođačima koje poziva da apliciraju za „Čuvarkuću“.

„Osnovni cilj je da podržimo lokalnu privredu jer od domaće privrede ostaje dobit koja se kasnije raspoređuje na celo društvo“, rekao je Bjeloglav navodeći da PerSu marketi uglavnom posluju na području Vojvodine ali da će do kraja godine, pored postojećih, u Beogradu biti otvoreno još pet marketa ove kompanije.

U našim trgovinama prednjače domaći proizvodi i 80 odsto prehramebne robe u rafovima je proizvedeno u srpskim fabrikama.

Od kioska do 1.000 zaposlenih

PerSu marketi su jedan od vodećih trgovinskih lanaca na teritoriji Vojvodine, bave se pretežno trgovinom na malo prehrambenim i neprehrambenim proizvodima. Firma je osnovana 1997. godine, kao samostalna radnja STR BB, počela je od jednog kioska. Danas PerSu marketi posluju u više od 150

maloprodajnih objekata, zapošljavaju više od 1.000 radnika i imaju milion i po potrošača svakog meseca.

Podrška lokalnim proizvođačima

Domaći trgovački lanac (DTL) je asocijacija domaćih maloprodajnih lanaca osnovana početkom 2011. godine koja objedinjuje 14 trgovačkih preduzeća sa više od 700 maloprodajnih objekata širom Srbije u kojima je zaposleno gotovo 5.000 radnika. Udruženje je nastalo iz potrebe manjih trgovina da objedine nabavke i povežu se sa domaćim proizvođačima koji razumeju značaj razvoja regionalnih maloprodaja.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading