EPS RAZJASNIO SITUACIJU! Nema promene za potrošače, računi za struju se i dalje plaćaju bezbedno!
Elektroprivreda Srbije (EPS) oglasila se povodom spekulacija koje su se pojavile u javnosti o načinu naplate računa za struju. Iz kompanije poručuju da prelazak na uplatu električne energije preko poslovnih banaka, umesto preko Uprave za trezor, nema nikakav negativan uticaj na krajnje korisnike.
Proces izmene načina naplate započet je još 2018. godine i odvijao se postepeno, kako bi pratio prelazak centara EPS-a na jedinstveni SAP sistem za obračun i podršku korisnicima.
EPS podseća da je još u računima za jun 2025. korisnicima upućeno zvanično obaveštenje – od jula se uplata više ne vrši na trezorski račun, već na tekući račun Alta banke, ali samo za korisnike iz beogradskog regiona.
„Alta banka je izabrana na javnom pozivu jer je ponudila najnižu proviziju i najpovoljnije uslove za korisnike. Reč je o uobičajenoj praksi u poslovanju velikih sistema, i slične saradnje EPS ima sa svim relevantnim bankama u Srbiji – i državnim i privatnim“, naglašavaju iz kompanije.
EPS je ovim saopštenjem odgovorio i na tvrdnje koje se poslednjih dana pojavljuju u pojedinim medijima, a koje, prema njihovim rečima, imaju političku pozadinu i cilj da naruše ugled najveće državne firme.
„Svaka drugačija interpretacija je pokušaj manipulacije i obmane javnosti. Takve tvrdnje se predstavljaju kao briga za građane, a zapravo su usmerene na destabilizaciju EPS-a“, navodi se u odgovoru kompanije.
Korisnicima je i dalje dostupna online uplata računa za struju preko svojih banaka, kao i sve druge opcije koje su do sada koristili.
„Još jednom ističemo: promena u načinu naplate nema nikakvog negativnog uticaja na građane, ni po uslugu, ni po bezbednost“, zaključuju iz EPS-a.
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)