OVE GREŠKE NAJČEŠĆE SVI PRAVIMO Kafa i pecivo nisu dovoljni za doručak, a evo i zbog čega
Foto: Shutterstock

Problem nastaje kada biramo kalorijske "bombe",odnosno namirnice pune šećera i masti, koje imaju suprotan efekat od onog koji želimo.

Ne izbegavajte proteine

Kafa s mlekom i slatko pecivo čest su izbor ako prvi jutarnji obrok jedete s nogu van kuće.Reč je o finoj kombinaciji za oči i stomak, kojoj, nažalost,nedostaje proteina.Istraživanja su pokazala da doručak baziran na proteinima uravnotežuje količine šećera u krvi i smanjuje nagle napade gladi.Započnite dan sa dva tvrdo kuvana jaja i jabukom.

Ne preterujte sa sokom

Voćni sok može biti odličan izvor vitamina i minerala, ali nije dobra zamena za voće.Jedna pomorandža ima oko šezdeset kalorija,dok čaša soka od istog voća gotovo dvostruko više.Pritom valja znati da sok nema prehrambena vlakna, koja voće ima u izobilju.Nova studija objavljena u časopisu "Apetit" pokazala je i da osobe koje piju mnogo soka imaju veći krvni pritisak od onih koje to čine tek povremeno.

Pazite na veličinu namirnica

Verovali ili ne, veličina namirnice utiče i na količinu hrane koju unosite u organizam.Studija je pokazala da osobe pojedu i do osamdeset kalorija više po obroku kada konzumiraju pahuljice manjeg oblika.Glavni razlog za to je što mere željenu količinu "odokativnom" metodom. Ako već hoćete da pazite na ishranu, merite namirnice.

Komentari (0)

Loading