EVO ŠTA KAŽU STRUČNJACI Da li su kokice zdrave grickalice?
Foto: Pixbay

Kokice su odličan izbor za grickanje ako ne želite da unesete puno kalorija i masnoća.

Sadrže puno vlakana zbog kojih ćete duže osećati sitost i zahvaljujući kojima će proces varenja hrane biti bolji, "lagane" su za želudac i nemaju puno kalorija. Ipak, sve dobre strane mogu se uništiti u trenu ako ih pripremate na pogrešan način...

Ne bi trebalo pripremati ih mikrotalasnoj jer ta pakovanja sadrže veliku količinu soli i masnoće, pa ćete ih u trenutku pretvoriti u masnu i kaloričnu grickalicu koja sigurno nije dobra za održavanje kilograma niti za čestu konzumaciju.

Osim toga, kesica u kojoj se nalaze sadrži perfluorooktansku kiselinu koja je jako štetna za zdravlje.Ta materija služi za zadržavanje masnoće unutar kesice, a testiranja na životinjama takođe su pokazala da povećava rizik od raka jetre, testisa i pankreasa kod njih.

Još jedna informacija koja bi vas mogla zgroziti je da sadrže masnoće za ceo jedan dan! Koristi se palmino ulje koje je, odavno je poznato, najštetnije - povećava holesterol i ugrožava zdravlje srca.Neke kesice sadrže od 4 do 6 grama masti, što je između 20 i 30 posto dnevne vrednosti hranjivih sastojaka u samo jednoj porciji, kao i sva masnoća koju bi trebalo da unesemo tokom jednog dana.

Uz to, sadrže ogromnu količinu soli.

Izbegavajte kokice u bioskopu - samo jedna porcija ima otprilike 1160 kalorija, a količina masti dovoljna je za čak tri dana!

Kako ih onda jesti?

Stručnjaci kažu da bi najbolje bilo ispeći kukuruz kokičar u loncu s malom količinom ulja i na kraju ih malo posoliti ili u aparatu za kokice koji ih peče na vazduh.

Komentari (0)

Loading