Predsednik Vučić na otvaranju auto-puta Miloš Veliki, deonica Preljina-Požega
Foto: Alo/Alo

.

.

Obraćanje predsednika Vučića

- Danas u staze i bogaze postale najmoderniji srpski putevi. Sada je Srbija jaka dražava, koja će se još više modernizovati.

- Kada smo krenuli da gradimo Srbiju ljudi su mislili da će to biti kratak posao. Ova deonica je veoma zahtevna, i naši kineski prijatelji su razumeli sa koliko se muka suočavamo. Uspeli smo da rešimo probleme i danas otvaramo ovu deonicu, koja je od ogromnog značaja za naš narod.

Predsednik Vučić na otvaranju auto-puta Miloš Veliki, deonica Preljina-Požega

Alo

 

 

- Ovo nije kraj, ovo je početak nečeg novog. Od Požege će ići dva kraka auto-puta.

- U istoriju uvek ulaze oni koji su nešto gradili, koji su iza sebe nešto ostavili. Ruzvelt je govorio: Znam sve one koji pametuju, a ne rade mnogo. Jer slava pripada onima koji su u ringu, koji se znoje i donose rezultate.

- Želim da se zahvalim i mom prijatelju Si Đinpingu, koji je kada su Amerikanci vratili železaru došao i rešio problem. I danas kada gube pare zbog loše konjukture oni čuvaju 5.000 radnih mesta.

- Ono što neki ljudi u Srbiji nikada nisu razumeli. Ja nikada nisam živeo za dan duže u fotelji, za tašnu i mašnu, živeo sam za uspeh Srbije.

- Zato sam danas posebno ponosan. Sutra u 12 sati mi ćemo moći da lažemo da smo za 12 godina izgradili više brzih saobraćajnica nego u poslednjih 67 godina.

- Kada sam rekao "čuvanje države", oni koji su napali državu nisu razumeli. Imali su mnogo novca, medijsku podršku, pomoć stranih službi. Samo jedno nisu razumeli. Srbin u nekom trenutku oseti da mu ruše državu. A Srbinu je država kuća. Ne da Srbin svoj prag, svoju državu. Pitali su se kako je moguće da smo toliko živali, da se odupiremo toj ogromnoj sili. Uspeli smo zahvaljujući vama, divnim građanima Srbije koji su na svakom koraku krenuli da pružaju otpor i da se suprotstvaljaju hiliganima.

- Radnici čistoće kojima su se blokaderi podsmevali su heroji našeg doba. Radnik i seljak su izgradili ovu zemlju. Oni se gade radnika i seljaka. Pobediće normalna i pristojna Srbija.

- Nastavićemo sa svim velikim projektima. Uskoro krećemo da gradimo najveći zdravstveni centar Zapadne Srbije. To ne znači da nećemo da brinemo o manjim opštinama i svim drugim mestima.

- Sinoć se dogodilo to da neki ljudi, verovatno ljuti što im blokiraju glad. Kada su blokaderi ušli u kafanu rekli im "e sad mi blokiramo vas." Molim ljude da to ne rade, a ja vidim bes koji kipti u Srbiji. Molim ljude da se uzdrže. Razumem vas, ali vas molim da se uzdržite. Imamo policiju i dražvu, zavešće država red. Moramo svakoga da sačuvamo, da ujedinimo Srbiju.

- Hvala vam za svu ljubav. Gledaću da se borim za vas i na svaki način radim na razvoju Srbije.

- Srbija ne sme, neće, i ne može da stane. Srbiju niko nikada pobediti neće!

Obraćanje okupljenim građanima

Na izlasku iz tunela Vučića je dočekao veliki broj građana, koji su mu skandirali "Aco Srbine". Potom se sa razglasa čulo "Užičko kolo".

Prvo se obratio Vang Li Đun, predstavnik firme CRBC.

- Velika mi je čast da sa svima vama prisustvujem otvaranju ove deonice. U ime kompanije pre svega se zahvaljujem predsedniku Vučiću na dugotrajnoj podršci, kao i nadležnim ministarstvima i ambasadi NR Kine. I naravno, celom timu graditelja na njihovom trudu i borbi - rekao je Li Đun.

Predsednik Vučić na otvaranju auto-puta Miloš Veliki, deonica Preljina-Požega

Alo

 

 

Ovaj auto-put je žila kucavica Srbije, a ova deonica je njen ključan deo.

- Već sada je jasno da će se izgradnjom ovog puta kroz veoma težak teren olakšati putovanje i kretanje građanima Srbije. Angažovali smo najbolje eksperte. Sada su postavljeni čvrsti temelji za završetak izgradnje celog auto-puta - rekao je predstavnik kompanije CRBC.

I za našu kompaniju ovo je veličanstven trenutak.

- Pre 15 godina smo uz uverenje predsednika došli u Srbiju. Prva smo kineska kompanija koja je u Evropi gradila puteve i mostove. Aktivno ćemo raditi na realizaciji drugih infrastrukturnih projekata. Trenutno u Srbiji radimo na čak 9 projekata, uključujući i projekat "Čista Srbija" - rekao je Li Đun, i dodao:

- Predsednik Vučić je jednom rekao da Kina i Srbija zajedno mogu da pobede sve teškoće. Danas smo još jedanput to dokazali. Velika udaljenost ne umanjuje čelično prijateljstvo - rekao je predstavnik CRBC.

Sledeći se obratio ambasador NR Kine Li Ming.

- Danas je veoma važan i poseban dan. Čestitam svima puštanje u saobraćaj ove deonice. Iskreno se zahvaljujem predsedniku Vučiću i kineskim i srpskim graditeljima - rekao je ambasador.

On je istakao važnost ove deonice za povezanost centralne Evrope sa Jadranskim morem.

- Pokreće ekonomski razvoj i jača kvalitet života ljudi. Srbija pod vođstvom predsednika Vučića je na pravom putu - putu rasta! Hvala vam predsedniče - rekao je Li Ming na srpskom.

On je dodao da je izgradnja ove deonice bila teška zbog veoma izazovnog terena.

- Uspešan završetak ovog projekta je rezultat znanja domaćih stručnjaka. Ovaj put će postati put sreće i put prijateljstva Srbije i Kine - kazao je ambasador.

Saradnje Srbije i Kine je proces koji nema kraja, i upravo tako će kineski i srpski graditelji nastaviti vredno da rade na novim deonicama, zaključio je Li Ming.

Vožnja kroz tunel "Munjino brdo"

Otvoreni autobus je krenuo kroz tunel "Munjino brdo", trenutno najduži tunel u Srbiji.

- Ovo su nam tuneli preko tri kilometra. Preduzete su sve bezbednosne mere. A kao što sam rekao, ono oko zaustavljanja Ekspa je slikanje i bežanija, kao i uvek, veliki su junaci - rekao je on.

Na tvrdnje opozicionih političara i blokadera da je vozilo Hitne pomoći parkirano tu zbog straha od nesreća ili rušenja, predsednik je poručio:

Predsednik Vučić na otvaranju auto-puta Miloš Veliki, deonica Preljina-Požega

Alo

 

 

- Time obezbeđujemo ljude da mogu da intervenišu. Da uvek mogu da intervenišu. I u Mon Blanu imate hitnu pomoć i vatrogasce uvek. Sram ih bilo, bednici jedni. Pogledajte ovo, izgleda kao Mon Blan - kazao je Vučić.

Najponosniji sam na puteve i pruge, kazao je on.

- Sve i da su blokaderi pobedili pre par meseci, kada idu preko Brankovog mosta, i sa leve i sa desne strane morali bi da gledaju šta sam ja uradio, uprkos njima. A ja nemam da gledam šta su oni uradili. Nisu ni lamelu na liftu zamenili - rekao je predsednik.

Siledžije moraju da se nauče pameti da ne tuku žene, a posebno na proteste dolaze oni koji tuku žene.

- A sutra kada otvorimo auto-put, biće prvi koji će preći preko ove deonice. Kao što dolaze u Beograd na vodi i Galeriju. Lepo da sam ja za sve njih to izgradio, a oni neka nastave da kibicuju i pljuskaju. Poruka je ljudima da se raduju, ovo su promene lica Srbije - istakao je on.

Obilazak operativnog centra

Predsednik Vučić je potom došao u operativni centar iz koje će se 24 sata vršiti nadzor ove deonice.

- Šta god da se desi, vi možete odmah da reagujete, jel tako - pitao je on, na šta je dobio potvrdan odgovor.

Predsednik Vučić na otvaranju auto-puta Miloš Veliki, deonica Preljina-Požega

Alo

 

 

Vučić kaže da je ranije bio veliki broj saobraćajnih nesreća sa smrtnim ishodom na putu Požega-Čačak, i da su teške nezgode maltene eliminisane novim putevima i najsavremenijim tehnologijama.

Predsedniku je pokazan i agregat koji u slučaju nestanka struje održava osvetljenje u tunelima satima.

Obilazak nove deonice

- Sinoć se nažalost dogodio incident na jugu Srbije, gde su neki ljudi blokirali, pa su neki drugi njih blokirali. To su stvari koje moramo da izbegavamo. Moramo svi da trpimo, iako su ljudi na ivici živaca, i ne mogu da ih više trpe.

Predsednik Vučić na otvaranju auto-puta Miloš Veliki, deonica Preljina-Požega

Alo

 

 

- Danas je veliki dan za Srbiju. Za mene je ovo šest godina rada, svakoga dana dobijanja izveštaja. Ovo je najteža deonica koji su radili. Nikada se u Srbiji tako teška deonica nije gradila.

- Uvek imate one koji zaustavljaju progres, nekada su se bunilu protiv ulične rasvete u Beogradu.

- Pogledajte kako ovo izgleda. Za to vreme su nas svakoga dana napadali, ali smo uspeli. To smo uspeli zajedno sa građanima Srbije, iako su neki pokušavali da nas zaustave i spolja i iznutra. 

- Danas smo krenuli u pregovore za izgradnju deonice do Duge Poljane. Mnogo košta, ali tražimo kreativne načine za finansiranje. Ljudi već traže novih 14 kilometara.

Aleksandar Vučić

Printscreen

 

 

Na pitanje o kampanji da je auto-put nebezbedan, Vučić je rekao:

- Kada je neko toliko jadan da ne može da se raduje uspehu Srbije, onda na to nemam šta da kažem. Najstručnija žena radi na tom poslu, sa 40 godina radnog iskustva. 

- Do 15. jula će narod besplatno da se vozi, pa ćemo da naplaćujemo.

- Jeste, stelt auto-put... Nemam više želje da odgovaram na gluposti. U svakoj zemlji imate ljude koji ne vole svoju zemlju, koji je ne razumeju. To su ljudi koji su protestovali protiv kompanije Teklas, a to je firma koja nam drži Vladičin Han. Ali kako to da objasnite ljudima koji ništa ne razumeju. Neće blokirati, kao što ovi nisu blokirali danima ni mostove ni rafineriju. To je tužna priča sa tužnim krajem, naših neuspešnih političara.

- Za mene je ono što se dogodilo u Novom Sadu, gde su prosuli smeće po glavnom Bulevaru, a kada su došli vredni radnici da čisti za neodgovornim ljudima koji su nam do juče držali predavanje o ekologiji, oni su mu se smejali. Gledate i pitate se ko je tu pobednik. To je slika za istoriju koja pokazuje da ne možete da pobedite marljive ljude, i koji moraju da rade i da počiste đubre iza vas. Ti radnici su heroji, koji grade, i rade za budućnost Srbije. Ponosan sam na njih.

- Blizu smo i uskoro ćemo da prestignemo i Hrvatsku po kilometrima auto-puta, prporcionalno veličini. I po prvi put imamo suficit u trgovini sa Nemačkom.

Predsednik Vučić na otvaranju auto-puta Miloš Veliki, deonica Preljina-Požega

Alo

 

 

- Živimo teatar apsurda. Udaraju policajce, i nijedna policija to nije istrpale koliko srpska. Ovi razni stručnjaci za ljudska prava, oni svi učestvuju u obojenoj revoluciji. Oni čega se plašim je ono što se dogodilo na jugu Srbije. Ljudi su iz tri autobusa izlazili i sklanjali kontejnere i ljude koji su stajali iza kontejnera. Teško je, policija je iznurena, ali će da izvrši sve zadatke. Kakav kreten treba da budete da uništavate sopstvenu policiju, koju svi plaćamo da održava red. Ali dođu takva vremena, ali se na sreću to brzo završi. Njima na dnevnom nivou pada podrška, bes naroda je sve veći.

- Kakav bednik treba da budete da tražite kazne za svoje policajce od EU. Kaznite one koji su protiv mene, evo da ih ja denunciram, pa nemojte da im date vizu da uđu u EU. To što je Milivojević uradio isto je kao 1943. godine. Oni imaju problem sa mnom jer me baš briga šta će o meni da kažu, koliko će puta da mi pište ispod prozora. Ne možeš da ostaneš normalan da sat vremena duvaš u vuvuzelu.

- Nastavljam da pobeđujem takve jer nikada neću dozvoliti da nas ljude koji volimo da radimo pobeđuju neradnici, koji mrze Srbiju. I svaki put ćemo da pobeđujemo sve ubedljivije.

- Pošto sam čuo da se hvale da su blokirali EXPO, blokada im je trajala 4 minuta. Napravili su sliku za mreže i toliko.

 

Poruka predsednika Vučića

Ceremonija je počela oko 10.00 časova. Vučić se inače oglasio pred otvaranje deonice "Miloša Velikog" i poručio: Uspeh je naša sudbina i budućnost.

Na delu auto-puta od Pakovraće do Požege biće otvorena i dva najduža drumska tunela u Srbiji - Laz i Munjino brdo.

Predsednik Vučić je u petak najavio da će nova deonica od Pakovraće do Požege biti otvorena za saobraćaj od nedelje u 12 sati.

O deonici

Karakteristično za ovu deonicu je što prolazi kroz veoma težak geografski teren i zbog čega su izgrađeni brojni tuneli i mostovi, pa skoro trećinu trase čine mostovi i tuneli. Na celokupnom projektu je projektovano 35 mostova ukupne dužine 5.196 metara, četiri nadvožnjaka ukupne dužine 592 m (tri mosta na lokalnim putevima nakon silaska sa denivelisanih raskrsnica ukupne dužune 180 metara. Projektovano je i četiri nadvožnjaka u sklopu denivelisanih raskrsnica ukupne dužune 1.075m i to: 13 mostova dužine preko 100 metara, a najduži most 478 metra, šest mostova dužine od 25-100 m, 16 jednorasponskih mostova dužine od 10-25 m. Most preko Zapadne Morave je jedinstven u odnosu na ostale, jer premošćuje reku rasponom od 80 metara, a ukupne dužine je 330 m. Izgrađeno je 1.912.000 m3 nasipa i tri kompletne saobraćajne petlje, koje će omogućiti rasterećenje postojeće obilaznice oko Čačka. Deo od Pakovraće do Požege u sastavu je deonice Preljina - Požega dužine 30,96 kilometara, od čega je 11,4 kilometara deonice Preljina-Pakovraće puštena u saobraćaj 2022. godine. Deonica Preljina - Požega nadovezuje se na već izgrađeni auto-put "Miloš Veliki" koji je u saobraćaju od Surčina do Preljine, u punom profilu auto-puta sa pripadajućim objektima, petljama, tunelima i mostovima. Finansijer ove deonice je Vlada Srbije - Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastukture, a investitor JP Putevi Srbije. Izvođač radova je "China Communications Construction Company", a ugovorena vrednost cele deonice od Preljine od Požege iznosi 523.530.000 dolara (450 miliona evra). Topografski i geomorfološki uslovi su zahtevali potrebu za projektovanjem i izgradnjom ukupno tri tunela: Trbušani, Laz i Munjino Brdo. Tunel Trbušani nalazi se u prvoj trećini deonice. Dalje trasa prelazi preko Zapadne Morave i penje se obroncima planine Ovčar i Jelice. Kroz planinu Jelicu probija se tunel Laz. Zatim se trasa spušta prema Lučanima kroz Markovicu i Negrišore. Posle Lučana prolazi kroz brdski masiv tunelom Munjino Brdo do mesta Prilipac, gde je i završetak deonice. Sva tri tunela su projektovana sa po dve odvojene tunelske cevi, svaka za jedan saobraćajni smer. Dužine tunelskih cevi tunela Trbušani su približno 300 metara. Dužine tunelskih cevi tunela Laz su približno 2.700 m i 2.900 m (dužina leve cevi po osovini leve cevi je 2.842,57m, a dužina desne cevi 2.662,33m). Prema podacima Puteva Srbije, osovinsko rastojanje tunelskih cevi je od minimalno 35 do najviše 55 metara. Na trećini dužine tunela projektovani su vezni hodnici za prolaz vozila iz jedne u drugu tunelsku cev sa nišama za vozila u kvaru, kao i devet pešačkih poprečnih veznih hodnika na propisanim međurastojanjima, koji omogućavaju bezbednu evakuaciju u incidentnim situacijama. Na srednjem delu ovog poprečnog hodnika za prolaz vozila, rezervisan je prostor za pogonsku trafostanicu. Ispod pešačkih staza na obe strane kolovoza predviđen je prostor za smeštaj različitih elektorenergetskih i telekomunikacionih instalacija. Dužine leve i desne tunelske cevi tunela Munjino Brdo su u proseku 2.750 m, leve cevi 2.755,75 m, dok je desna cev nešto kraća, sa dužinom od 2.740,14 m. Tunel Munjino Brdo je projektovan sa dve tunelske cevi za svaki pravac vožnje po jedna, odnosno kroz svaku tunelsku cev se odvija jednosmerni saobraćaj sa dve vozne trake. Širina kolovoza u tunelu je 7.70 m. Osovinski razmak tunelskih cevi je oko 30 m. Visina saobraćajnog profila je H=4.75m. Sa obe strane kolovoza su projektovane službene pešačke staze, širine od 1.19m -1.24m. Ispod njih je prostor za smeštaj različitih elektorenergetskih i telekomunikacionih instalacija. Poprečni pešački prolazi za prelazak pešaka iz jedne u drugu cev u slučaju vanrednog događaja u tunelu, su projektovani da mogu da propuste i interventna vozila i nalaze se na rastojanju od 220-280m. Za svaku tunelsku cev su projektovana po dva proširenja za uklanjanje pokvarenih vozila- Havarijske niše. Poprečni vozni prolazi za propuštanje vozila iz jedne u drugu cev su deo tunela Munjino Brdo projektovani na međusobnom razmaku od 1.000 do 1.006 m u podužnom pravcu. Tuneli Laz i Munjino Brdo predstavljaju trenutno najduže drumske tunele u Srbiji. Samo u prvom delu deonice od postojeće naplatne rampe "Preljina" do Pakovraća, koji je dužine 14,3 km, urađeno je izmeštanje elektroenergetskih, telekomunikacionih, vodovodnih i gasnih instalacija na ukupno 73 mesta. Auto-put E-763 Beograd - Južni Jadran služi kao vitalna veza između Srbije i Crne Gore, povezujući Beograd sa područjem Južnog Jadrana. Na širem planu, poboljšaće povezanost između Rumunije, Srbije, Crne Gore i Italije. U Požegi je predviđena izgradnja saobraćajnog čvora po kome se deo autoputa odvaja za Kotroman i granični prelaz sa BiH. Projekat deonice Preljina – Požega auto-puta E-763 smešten je na južnom delu auto-puta E-763 u Srbiji. To je auto-put sa razdvojenim kolovozom sa ukupno četiri trake i sa projektovanom brzinom do 120 km/č. Projekat je prepoznat kao najizazovnija deonica za izgradnju na čitavom auto-putu E-763. Tuneli su kritični objekti sa aspekta bezbednosti učesnika u saobraćaju i njihov značaj se ogleda u potencijalnim posledicama i razmerama vanrednih događaja koji se u njima mogu dogoditi. Svi tuneli na državnim putevima IA reda imaju ugrađene pametne sisteme osvetljenja, izmenljivu saobraćajnu signalizaciju i video nadzor, dok oni duži od 500 metara imaju sve neophodne sigurnosne sisteme za dojave i otkrivanje požara, sistem kontrole kvaliteta vazduha, ventilacije i odimljavanja tunela, hidrantsku mrežu za gašenje požara, javni razglas za prenošenje poruka korisnicima, SOS telefone, PP aparate...

Nadzor i upravljanje objektima se vrši 24 časa svakog dana iz operativno upravljačkih centara prema jasno definisanim procedurama reagovanja u slučaju vanrednih događaja. Sami vanredni događaji uključujući i saobraćajne nezgode mogu imati daleko veće posledice u tunelu i uticajnoj zoni tunela u odnosu na otvorenu deonicu, kako zbog specifičnosti prostora tako i zbog neadekvatnih reakcija učesnika u saobraćaju usled dodatnog stvaranja panike zbog ograničenog i zatvorenog prostora. Važno je naglasiti da je brzina glavni uzročnik kritičnih događaja u tunelima i da se brzina kretanja vozila u tunelima snima.

Ograničenje brzine prilikom vožnje kroz tunele je 80 km na čas i poštujući ograničenje brzine podižemo nivo bezbednosti saobraćaja u tunelu. Visok broj incidentnih događaja, kao i veliki broj zabeleženih neadekvatnih reakcija korisnika puta ukazalo je potrebu za sprovođenjem edukativnih kampanja sa ciljem podizanja nivoa bezbednosti u saobraćaju na državnim putevima kroz edukaciju vozača i svih učesnika u saobraćaju i to kroz edukaciju vozača za bezbedno ponašanje u tunelima u redovnim uslovima odvijanja saobraćaja "Bezbedno kroz tunel", kao i kroz edukaciju vozača za bezbedno ponašanje u tunelima u slučaju vanrednih događaja koji mogu životno ugroziti učesnike u saobraćaju "U tunelu nismo sami".

BONUS VIDEO

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (32)

Loading
Ognjen Pajić

05.07.2025 10:05

Dok drugi blokiraju i koče Srbiju, Vučić otvara puteve i povezuje ljude. Deonica do Požege je još jedan dokaz da se Srbija gradi – korak po korak, put po put!

Ognjen Pajić

05.07.2025 10:06

Auto-put ‘Miloš Veliki’ nije samo asfalt – to je simbol napretka, razvoja i upornosti. Hvala predsedniku Vučiću što svakim danom menja lice Srbije!

Ognjen Pajić

05.07.2025 10:07

Vučić na otvaranju, a Srbija na putu uspeha! Deonica od Preljine do Požege je još jedan korak ka modernoj i povezanoj državi!

Lola

05.07.2025 10:07

Ogroman napredak za celu zapadnu Srbiju! Hvala predsedniku Vučiću što misli na sve krajeve naše zemlje i što se putevi više ne crtaju samo po papirima, već se i grade!

Lola

05.07.2025 10:08

Još jedno obećanje ispunjeno! Povezivanje Srbije modernim putevima znači više investicija, više turizma i bolji život za naše građane. Bravo, predsedniče!

Ognjen Pajić

05.07.2025 10:08

Dok jedni prave haos po ulicama, drugi prave auto-puteve! Vučiću, samo napred – narod vidi, narod pamti!

Lola

05.07.2025 10:08

Vučić radi, drugi samo pričaju. Svaka nova deonica je korak ka snažnijoj i povezanijoj Srbiji. Ovo su rezultati odgovorne politike i rada!

Ognjen Pajić

05.07.2025 10:09

Za 2 sata do Zlatibora! To je rezultat rada, a ne galame. Vučić ispunjava obećanja – Srbija ide napred!

Ognjen Pajić

05.07.2025 10:10

Još jedna pobeda za narod! Vučić ne sedi u kancelariji – on otvara puteve i povezuje Srbiju. Ovo je prava politika, politika rezultata!

Ognjen Pajić

05.07.2025 10:10

Za 13 godina – 609 km auto-puteva! Neka svi vide šta znači rad i vizija. Vučić je stub stabilnosti i razvoja!

Ognjen Pajić

05.07.2025 10:11

Miloš Veliki – simbol Srbije koja se bori, gradi i ide napred. Hvala predsedniče što ne odustajete ni kada vas sapliću!

Ognjen Pajić

05.07.2025 10:12

Dok blokaderi prave cirkus, Srbija dobija još jednu savremenu saobraćajnicu. To je razlika između destrukcije i odgovornosti.

Marko

05.07.2025 10:12

Ovo su velike vesti za privredu ali i za građane Srbije jer su velike koristi od ovakvih infrastrukturnih projekata

Ema

05.07.2025 10:12

Otvaranje auto puta je vazno za bolji zivot nasih gradjana

Ognjen Pajić

05.07.2025 10:13

Svečano otvaranje – dokaz da reči prate dela! Put do Požege nije samo asfalt, to je poverenje građana pretočeno u konkretan napredak!

Ognjen Pajić

05.07.2025 10:13

Narod vidi ko gradi, a ko ruši. Još jedan put, još jedna pobeda. Vučiću, uz tebe je Srbija koja radi, misli i veruje!

Ognjen Pajić

05.07.2025 10:14

Vučić ne priča prazne priče – Vučić otvara puteve! Dok jedni pozivaju na haos, on donosi konkretna rešenja za građane!

Ognjen Pajić

05.07.2025 10:15

Od reči do dela – još jedan auto-put otvoren! Srbija se menja i ide napred, a rezultati govore više od bilo koje parole.

Ognjen Pajić

05.07.2025 10:16

Preljina–Požega otvorena! Svaka deonica znači nova radna mesta, bržu povezanost i bolji život. To je vizija koja se sprovodi!

Ognjen Pajić

05.07.2025 10:16

I dok oni crtaju transparente, Vučić crta puteve. Zato narod veruje onome ko gradi, a ne onome ko viče!

Aleks

05.07.2025 11:26

Još jedna pobeda za budućnost! Ovaj auto-put nije samo investicija u infrastrukturu, već i u životni standard građana. Hvala svima koji su dali doprinos!

Mila

05.07.2025 11:38

Predivno, predivno, nova deonica od Pozege, Smatram da naplata voznje po našim novim putevima, treba da bude adekvatna, kvalitetu, bezbednosti, brzini i ostalim uslovima za voznju, kao i u Evropi. Pre 4 dana , naplata putarine od Pozege do Bgd , Milos Veliki, za auto od 2000 kubika je placena 650 din. Sramota, to treba minimum 1650 din. , zasto mi sebe pocenjujemo,

Peđa

05.07.2025 11:45

Izgradnjom autoputeva stvaraju se sjajni uslovi za privlačenje stranih investicija.

Milica Milicic

05.07.2025 11:46

Nikada se nije ovoliko gradilo, svaka čast.