Mastercard
Promo
Mastercard

Promo

Mastercard, Foto: Promo

Marta meseca, ove godine, Mastercard i Nacionalno udruženje roditelja dece obolele od raka (NURDOR) udružili su se u kampanji „Zajedno za kuću koju zaslužuje svaki Superheroj“ kako bi zajedničkim snagama ostvarili cilj koji je od velikog značaja za čitavu naciju, a to je da se obezbedi novu i do sada najveća roditeljsku kuću u Beogradu za decu obolelu od raka i njihove roditelje.

Nakon šest meseci borbe za male Superheroje, kompanija Mastercard je donirala finansijska sredstva NURDOR-u u iznosu od 250,000 evra, čime je i zvanično obeležen završetak prve faze kampanje. Novčanom donacijom Mastercard je doprineo u realizaciji trajnog rešenja za obezbeđivanje neophodnih kapaciteta za roditeljsku kuću u Beogradu.

,,Veoma smo ponosni na to što smo zajedničkim snagama uspeli da probudimo svest u javnosti o potrebama NURDOR-a i damo doprinos jednoj takvoj organizaciji, koja je našem društvu pružila zaista mnogo u svom petnaestogodišnjem radu pružajući logističku, stacionarnu, psihološku i socijalnu podršku hrabrim superherojima i njihovim roditeljima“, izjavila je Jelena Ristić, direktor za tržišta Srbije, Crne Gore i Bosne I Hercegovine u kompaniji Mastercard i dodala: “Zahvaljujem se svim vlasnicima Mstercard kartica koji su birajući da plaćaju karticama doprineli fondu za NURDOR, kao i našim poslobnim partnerima i kompanijama koje su se priključile kampanji.“

Mastercard

Promo

Mastercard, Foto: Promo

Međutim, finansijska donacija nije kraj podrške Superherojima. Borba za hrabre mališane i njihove roditelje se i dalje nastavlja u okviru druge faze koja će se ogledati u saradnji na promociji konstantne potrebe za podrškom NURDOR-u i konkretne aktivnosti koje treba da unaprede organizacione kapacitete Udruženja. „Ovo je veliki i dugoročni projekat koji treba da obezbedi stabilnost i kontinuiranu podršku svim porodicama kojima je potrebna. Pored finansijske donacije Mastercard će nastaviti da podržava NURDOR u cilju obezbeđenja samostalnijeg i održivijeg modela funkcionisanja i prikupljanja sredstava putem novih modela plaćanja“, dodala je Jelena.

Roditeljska kuća ima svoje specifičnosti. To je projekat sveobuhvatne brige o porodicama, koji podrazumeva svakodnevni prevoz na terapije i nazad, uvek dostupnu psiho-socijalnu podršku, socijalnih radnika, posete volontera, roditelja koji imaju slično iskustvo i boravak u porodičnoj atmosferi u kojoj roditelji zajedno pružaju jedni drugima oslonac i podršku.

„Zajedno sa kompanijom Mastercard delimo posvećenost tome da lokalna zajednica može biti bolja i ova kampanja je upravo dokaz kako je tehnologija postala deo svakog segmenta naših života i kako može doprineti pozitivnim promenama u društvu. Izuzetno smo ponosni na partnerstvo sa Mastercard-om i podršku koju nam je pružio i radujemo se daljoj zajedničkoj saradnji u borbi protiv raka“ izjavila je Joland Korora, predsednica NURDOR-a.

Trenutno, u NURDOR roditeljskim kućama obezbeđujemo smeštaj za 13 porodica, ali dve od ukupno tri kuće koje koristimo su samo privremena rešenja. Upravo iz tog razloga, nova roditeljska kuća u Beogradu je najznačajniji projekat koji NURDOR sprovodi i ona treba da ispuni kriterijume za proširenje kapaciteta za smeštaj većeg broja porodica nego što je to do sada bilo moguće.