Dok su se građani tukli oko pilića i banana, nisu primetili sitnice koje su im bile ispred nosa! Otkrivamo vam "cake" iz Lidla! (FOTO)

Alo.rs/J.Š. | vesti 2018-10-12 09:16:59 2018-10-12 09:16:59

Za prve dane otvaranja „Lidl“ je pripremio ponudu sa velikim brojem proizvoda po atraktivnim cena.

Alo!/Masanori Jošida

PROČITAJTE JOŠ:

 

U Lidl radnjama ima dosta prostora između rafova, a posebno se izdvaja probran asortiman robe.

Sve je složeno pod konac, proizvodi nisu nabacani i svaki od njih ima svoje mesto, što građanima olakšava kupovinu.

Za Lidl je karakterističan paletni način izlaganja robe, neretko i u kutijama, a površine objekata su od 1.000 do 2.000 kvadratnih metara, što znači da su u rangu supermarketa.

 

 

 

Većina proizvoda je poređana u kutijama koje su složene na rafovima. Ono što je interesantno i drugačije jeste to da će cene stajati iznad, a ne ispod artikla!

Kupci će u Lidl prodavnicama lako pronalaziti artikle na akciji, jer će svi proizvodi koji su na akciji su postavljeni na sredini marketa.

Novina je da su svi zaposleni obučeni isto, nema podele po sektorima, tako da ćete u svakom trenutku lako moći da dobijete pomoć ili savet pri kupovini.  

 

Lidl dosta ulaže u edukaciju svih zaposlenih, od kasirke do top-menadžment, pa su svi iz menadžmenta prošli dvanaestomesečnu obuku u inostranstvu

Skoro 90 odsto robe čine proizvodi trgovačke marke, a preostalih desetak procenata jesu oni artikli bez kojih se ne može, poput „koka-kole“.

 

Expand player
Pogledajte više