Kontrola, Bus plus, gsp
Alo.rs/M.Š.
Kontrola, Bus plus, gsp

Alo.rs/M.Š.

Kontrola, Bus plus, gsp, Foto: Alo.rs/M.Š.

Reč je o konzorcijumu kompanija Bus Logic d.o.o Požarevac i Penta d.o.o, Pula (Hrvatska) i konzorcijumu kompanija Kentkart southeast europe d.o.o Beograd, Kentkart Ege Elektronik Sanayi Ve Ticaret Anonim Sirketi, Istanbul i Kent Kart Anadolu Elektronik Sanayi Ve Ticaret Anonim Sirketi, Istanbul (Turske).

Stručna komisija će nakon današnjeg otvaranja ponuda u zakonski predviđenom roku pregledati pristiglu dokumentaciju nakon čega će biti doneta konačna ocena o izboru najpovoljnije ponude, odnosno ponuđača - kaže Jovica Vasiljević, sekretar za javni prevoz u Beogradu

On dodaje da će naručilac u zakonskom roku objaviti da li su pristigle ponude ispravne i da li će nakon sprovedenog postupka javne nabavke, biti izabran partner Grada Beograda za eksploataciju i održavanje sistema za naplatu karata i upravljanje vozilima u javnom linijskom prevozu putnika u Beogradu.

Ono što mogu sada da kažem jeste da je jedan od ponuđača ponudio da procenat koji bi dobijao za svoje usluge od grada bude 7,79% a drugi 7,88%. Oba procenta su bitno niža od 8,53 odsto koliko sada dobija partner.

Vasiljević kaže i da su u Sekretarijatu za javni prevoz očekivali da će se prijaviti još ponuđača, posebno jer je u prethodnih par meseci bilo interesovanja velikih kompanija iz Francuske, Azerbejdžana i Japana ali da njihove ponude ipak nisu stigle.

Javna nabavka za izbor partnera za eksploataciju i održavanje sistema za naplatu karata i upravljanje vozilima u javnom linijskom prevozu putnika u Beogradu, raspisana je krajem 2020. godine, a rok za prijavu istekao je danas. Nabavka se sprovodi po modelu javno-privatnog partnerstva na period od 13 godina.