autobus GSP Beograd stanica automobili semafor
Alo!/Rajko Ristić
autobus GSP Beograd stanica automobili semafor

Alo!/Rajko Ristić

autobus GSP Beograd stanica automobili semafor , Foto: Alo!/Rajko Ristić

 

On je novinarima u Beogradu rekao da od danas praktično dostava vozilima mora biti završena do sedam sati ujutru i dodao da su za svako dostavno vozilo koje to ne bude poštovalo predviđene kaznene mere.

Objasnio je da više neće biti moguća dostava sa sabraćajnica i trotoara već SAMO AKO NEKO IMA SVOJE parking mesto ili svoje dvorište, a glavni razlog ovakve mere je funksionisanje gradskog prevoza.

"Svedoci smo da su mnogi za dostavljanje robe zaustavljali prevoz koristili žute trake, tramvajske šine...", rekao je Vesić i dodao da osim uvođenja reda glavni razlog za takvu meru predstavlja funkcionisanje gradskog prevoza.

Goran Vesić, Brankov most

Tanjug/Tanja Valić

Goran Vesić, Brankov most, Foto: Tanjug/Tanja Valić

 

Vesić kaže da se svake godine u Beogradu registruje 50 .000 novih automobila i i da javni prevoz ne može da dostigne satnicu koja predviđena zbog velikih gužvi.

Istakao je da će od januara biti izabran i novi model kontrole parkiranja na ulici.

"Nadam se da će sve to biti urađeno dobro, i da će građani biti zadovoljni". naveo je Vesić.