VESIĆ: Radovi na pruzi Novi Sad – Subotica po planu, gradimo Srbiju budućnosti
Foto: Alo/Foto: Alo.rs

"Svake nedelje, imamo redovne sastanke na kojima rešavamo probleme koji se pojavljuju tokom realizacije ovako velikog projekta. Izgradnja brze pruge između Beograda i Subotice, odnosno, sada dela između Novog Sada i Subotice, trentuno je naš najveći nacionalni projekat, koji pokazuje novo lice Srbije", rekao je Vesić.

VESIĆ: Radovi na pruzi Novi Sad – Subotica po planu, gradimo Srbiju budućnosti

Foto: Alo.rs

 

Ministar je ukazao da problemi uvek postoje kada se realizuje jedan veliki projekat, poput izgradnje brze pruge, ali da svi zajedno - Republika, Pokrajina, gradovi Novi Sad i Subotica, kao i ostali gradovi na trasi, izvođači, podizvođači radova, arheološki zavodi i javna preduzeća, rešavaju sve, problem po problem.

"VUČIĆ I ZAJEDNICA SRPSKIH OPŠTINA USLOV OPSTANKA SRBA NA KOSOVU" Vesić: U Briselu danas Srbija pokazuje da je složna i posvećena miru i dijalogu

"Radovi teku po predviđenoj dinamici, koja nam omogućava da do kraja 2024. godine, kako su kineski partneri i obećali predsedniku Aleksandru Vučiću, brza pruga između Beograda i Subotice bide završena. U ovom trenutku ne vidimo nijedan problem koji bi tu dinamiku omeo", istakao je Vesić. Zahvaljujući tome, 2025. godine putovaće se brzom prugom između Beograda i Budimpešte, za manje od tri sata.

"To je Srbija koju gradimo, Srbija budućnosti", poručio je ministar Vesić.

Sastanku u Gradskoj kući u Subotici prisustvovali su i pomoćnica ministra za železnički i intermodalni transport Anita Dimoski, izvršni direktor za razvoj i investicije "Infrastrukture železnice Srbije" Milan Novović, gradonačelnik Subotice Stevan Bakić, predsednik Skupštine grada Balint Pastor, zamenik gradonačeknika Imre Kern, predstavnici Grada Novog Sada, gradskih sekretarijata, javnih i komunalnih preduzeća, zavoda za zaštitu spomenika kulture Novog Sada i Subotice, te predstavnici kineske kompanije CCCC, izvođača radova.

Deonica Novi Sad – Subotica duga je 108,2 kilometra, a radovima je obuhvaćena izgradnja dva koloseka pruge do granice sa Mađarskom kod Kelebije, rekonstrukcija devet železničkih stanica. Planirana je izgradnja železničkih čvorova u Novom Sadu, Vrbasu i Subotici. Na čitavoj deonici pruge biće izgrađeno 49 nadvožnjaka, podvožnjaka i vijadukta, a najveći objekat biće vijadukt kod Vrbasa dug 1.600 metara.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (1)

Loading
Ana

02.03.2023 10:42

Srbija napreduje! Srbija ima buducnost! Samo napred! Podrska!