EPL BLOKIRAO FORTNAJT Igra potpuno nestaje sa iPhone-a – korisnici u šoku, a rat s Epic Games se zahuktava

Fortnajt više nije dostupan na iOS-u globalno, saopštila je kompanija Epic Games u petak, nakon što je Epl blokirao pokušaj da se popularna igra vrati na App Store u SAD.
„Epl je odbio našu prijavu za Fortnajt, tako da ne možemo da ga objavimo ni na američkom App Store-u, ni u okviru Epic Games prodavnice za iOS u Evropskoj uniji“, objavljeno je na zvaničnom nalogu Fortnajta na društvenoj mreži X. „Nažalost, Fortnajt na iOS-u će sada biti van funkcije širom sveta dok Epl ne ukine zabranu.“
Iz kompanije Epl nisu odgovorili na zahtev za komentar.
Epic Games je prošle nedelje poslao prijavu za Fortnajt na američki App Store, mesec dana nakon što je sud doneo odluku da Epl ne sme da naplaćuje proviziju na kupovine koje korisnici obave van iOS aplikacije.
Istraživanja veštačke inteligencije u drugom planu dok Silicijumska dolina stavlja profit ispred bezbednosti, tvrde stručnjaci
Četbot Grok Ilona Maska tvrdi da mu je „rečeno“ da govori o „belom genocidu“
Akcije Alibabe pale više od 8% zbog slabih profita
Tramp ne želi da Epl proizvodi uređaje u Indiji: „Imao sam mali problem sa Timom Kukom“
Nova pravila američke administracije o izvozu AI čipova u Kinu još jedna prepreka za Nvidiju
Fortnajt je uklonjen sa App Store-a 2020. godine nakon što je Epic Games izmenio softver kako bi preusmeravao korisnike na sopstveni sajt i time zaobišao Eplovu proviziju. Epl naplaćuje developerima 30% za kupovine unutar aplikacija.
Fortnajt je bio dostupan na ajfonima u Evropi od prošle godine putem Epic Games-ove sopstvene digitalne prodavnice. Treće strane prodavnice aplikacija dozvoljene su u Evropskoj uniji prema Zakonu o digitalnim tržištima (Digital Markets Act).
Međutim, u petak je Epic Games saopštio da im je onemogućena i distribucija Fortnajta putem njihove prodavnice za iOS u EU.
Glavni problem koji developeri imaju sa pravilima App Store-a jeste kontrola koju Epl zadržava, smatra Gabrijel Le Ruks, direktor i suosnivač kompanije Primer, koja se bavi infrastrukturom za plaćanja.
„Razvojni timovi su zarobljeni u rigidnom ekosistemu koji im ograničava način monetizacije, komunikaciju s korisnicima i mogućnost širenja“, rekao je Le Ruks za CNBC.
„Za gejming kompanije, ekonomija je naročito surova. Često rade sa minimalnim maržama, visoki su troškovi privlačenja korisnika, a postoji stalna potreba da ih ponovo angažuju. Gubitak 15 do 30% na svakoj kupovini unutar aplikacije može potpuno uništiti profitabilnost“, dodao je.
4o
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)