IZBEGNITE ČESTU GREŠKU KADA TOČITE GORIVO NA PUMPI Možete da oštetite motor automobila

Sipanje goriva izgleda jednostavno, ali stručnjak savetuje kako da značajno poboljšate ekonomičnost goriva i produžite vek motora svog automobila.
Stručnjak za automobile koji redovno deli korisne savete na TikTok-u otkrio je dve stvari koje većina vozača često zanemaruje, a koje vam mogu pomoći da izvučete maksimum iz svakog rezervoara.

Foto: Shutterstock
On savetuje izbegavanje dopunjavanja goriva kada je cisterna upravo stigla na benzinsku pumpu i puni rezervoare.
Naime, ovaj proces podiže nečistoće poput taloga i vode koje se akumuliraju u rezervoarima za gorivo na benzinskoj pumpi, a te nečistoće mogu smanjiti vek trajanja motora i njegovu efikasnost. Iako savremene benzinske pumpe imaju filtere na pumpama koji ublažavaju ovaj problem, sam dolazak i punjenje tankera i dalje može da izazove talog.
Foto: Shutterstock
Još jedan važan savet je da nikada ne punite rezervoar nakon što mlaznica za gorivo automatski isključi protok po prvi put.
Kada pokušate da dodate još goriva nakon tog „klik-a“, rizikujete da začepite ventilacioni sistem rezervoara ili EVAP sistem, što može uticati na pravilan protok goriva i emisiju izduvnih gasova.
Ako nastavite da punite nakon prvog klika, ventil za odzračivanje koji povezuje motor i rezervoar za gorivo može da uvuče tečno gorivo umesto vazduha, što može da izazove oštećenje motora.
Pumpe za gas znaju kada treba da prekinu pumpanje zahvaljujući maloj cevi koja ide u rezervoar za gorivo. Ova cev ima rupu na kraju koja omogućava da vazduh izađe dok se rezervoar puni. Kada gorivo dostigne taj nivo i zatvori rupu, sistem automatski prestaje da pumpa kako bi sprečio prelivanje, prenosi Mirror.
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)