KAKO PREŽIVLJAVAJU KORONU Bioskopska mreža pronašla je način da pregrmi ova teška vremena, smislili su genijalan plan!

Kultura je jedan od sektora koji je najviše pogođen koronarnom krizom. Operatori mnogih institucija moraju se nositi sa gubicima i često traže načine da opstanu uopšte. Ponekad su ovi načini zaista jedinstveni

boskop, bioskopska sala
boskop, bioskopska sala, Foto: Shutterstock

Belgijska kompanija Kinepolis je smislila jednu koju bismo mogli svrstati u ovu kategoriju. Kao što mu samo ime govori, upravlja mrežom od više stotina bioskopa širom Evrope i Severne Amerike. Međutim, zbog pandemije morali su da zatvore svoje poslovanje, što je imalo značajan uticaj na njihove prihode.

Stoga su tražili opcije koje ne bi zaobišle mere bezbednosti i higijene, ali bi im istovremeno omogućile da bar nekako rade. Eddi Dukuenne, direktor kompanije, otkrio je da su osmislili nekoliko načina upravljanja bioskopima u ovom režimu. Počeli su da organizuju projekcije filmova „u vožnji“, privatne projekcije, ali im je isporuka kokica preko usluge Uber Its najbolje odgovarala .

Dukuenne je otkrio da su prvi put testirali isporuku kokica prvo na domaćem belgijskom tržištu, gde se pokazalo uspešnim. Međutim, ideja je potekla iz Kanade, gde je jedan od kupaca pitao upravnika bioskopa da li može da kupi kokice bez potrebe da kupi kartu, piše Rojters .

„Ovaj model deluje posebno obećavajuće u Kanadi“, rekao je on, dodajući da upravo pogoni u kojima to isporučuju donose profit. Gladni kupci kojima nedostaje tradicionalnih kokica kada gledaju film kod kuće su stoga pokretačka snaga koja omogućava Kinepolisu da nastavi da funkcioniše i danas.

U isto vreme, Dukuenne dodaje da cela ova situacija može u određenoj meri biti lekcija za bioskope i prilika za poboljšanje. 

Još zanimljivosti možete pročitati OVDE!

 

Povezane vesti

Najčitanije - Alo.rs

Najnovije - Alo.rs

Vip - Alo.rs

Galerije

Najbolji video klipovi