hotel
Foto: Shutterstock/Foto: Shutterstock

Levi, koji poslednje dve godine putuje svetom, rezervisao je boravak preko Booking.com-a. Kada je stigao, vlasnica je otvorila kapiju i upitala ga da li je gost iz Izraela. Nakon što je potvrdio, rekla mu je:

- Žao mi je, ne mogu da vas primim, morate pronaći drugi hostel.

Levi je bio šokiran i zbunjen, pitajući se šta treba da uradi, ali odgovor nije bilo drugo rešenje, već samo zatvorena kapija. Nakon incidenta kontaktirao je Booking.com tražeći pomoć, ali mu je vraćeno svega 8 evra i nije ponuđen alternativni smeštaj.

- To je apsurd - izjavio je za izraelske medije.

- Pitam se kako gost iz Izraela može da izbegne ovako ponižavajuće iskustvo kada rezerviše preko velike i ugledne platforme. Nadam se da će brzo reagovati kako bi sprečili slične slučajeve.

Levi ističe da je slična iskustva imao i ranije kod privatnih domaćina, ali nikada u hostelu.

Ovo nije jedini incident s prizvukom antisemitizma u Federaciji BiH od početka sukoba Izraela i Hamasa. Zbog pretnji i huškačkih izjava otkazan je sastanak Konferencije evropskih rabina u Sarajevu, dok je Zemaljski muzej BiH prihod od promocije Sarajevske Hagade donirao za pomoć Palestincima. Takođe, osoblje jednog hotela u Sarajevu navodno je greškom bacilo 47 pasoša turista iz Izraela, zbog čega su morali duže ostati u hotelu, prenosi Dnevno.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading