mekdonalds
Foto: Shutterstock/Foto: Shutterstock

Prodaja u istim restoranima Mekdonaldsa, ili prodaja na lokacijama otvorenim najmanje godinu dana, pala je za jedan odsto globalno u periodu od januara do marta.

Problem je bio posebno izražen u restoranima u Sjedinjenim Američkim Državama, gde je prodaja u istim restoranima pala za 3,6 odsto.

To je bio najveći pad u SAD koji je Mekdonalds video od 2020. godine, kada je pandemija zatvorila prodavnice, restorane i druge javne prostore širom zemlje.

Opadanje poverenja potrošača šteti potražnji u SAD za Mekdonaldsom i drugim sličnim lancima restorana.

Mekdonalds je odgovorio proširenjem svog menija po povoljnim cenama u SAD, koji omogućava kupcima da kupe jednu stavku za jedan dolar, kada kupe tu stavku po punoj ceni.

Prihodi lanca restorana u Čikagu pali su za tri odsto na 5,95 milijardi dolara, što je manje od prognoze analitičara od 6,09 milijardi dolara, prema FactSet-u.

Akcije Mekdonalds korporacije pale su za nešto više od jedan odsto pre nego što je danas otvorena berza.

Prošle nedelje je rival Mekdonaldsa, Čipotl takođe prijavio slabiju prodaju u istim restoranima u prvom kvartalu.

Generalni direktor Čipotla Skot Boutrajt, rekao je da je zabrinutost zbog ekonomije "ogroman razlog" zašto potrošači ređe ručavaju napolju, prenosi Tanjug.

BONUS VIDEO

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Tagovi

Komentari (0)

Loading