Velika Britanija
Foto: Alo/Foto: Printscreen/Društvene mreže

Penzioner Ken Blanks (71) rekao je da su on i njegova supruga morali da odbiju ponudu Las Palmasa za hotel od 50 funti po noći do sledećeg leta za nešto manje od dve nedelje jer to ne mogu da priušte.

Druge mlade porodice su takođe zaglavljene na aerodromu na Gran Kanariji sa decom bez gde mogu da priušte da ostanu.

Ken, iz Bristola, osudio je aerodrom što im nije ponudio nigde da ostanu i što nije komunicirao sa njima.

Rekao je: "To je apsolutno odvratno."

On takođe pati od srčanih problema i prestravljen je jer mu lekovi neće trajati narednih 12 dana.

On je rekao: „Završio sam svoj odmor na Gran Kanariji, ali niko iz EasiJet-a ne razgovara sa nama. Nije ih briga za nas"

„Sledeći let je za 12 dana, tako da smo zaglavljeni ovde".

„Aerodrom je nekim porodicama sa decom ponudio hotele, ali one moraju da stalno dobijaju taksi tamo i nazad. Od aerodroma do hotela je 200 evra. Niko nema novca za to".

„Ne mogu da priuštim hotel. A ovde nema nikog da nam bilo šta kaže"-

Ken je rekao: „Podne je i još uvek ne možemo da kontaktiramo EasiJet, čak ni na aerodromu niko ne zna šta se dešava.

„EasiJet let stiže oko 14 časova, ali taj let je za ljude koji danas treba da odu.

„Ovo je šokantno, ostavlja tri leta otkazana juče, još uvek smo u limbu i nije nam ponuđeno piće ili hrana.

On je nastavio: „Nekima je ponuđen hotel za noćenje, taksi i hotelski troškovi su sami platili, dok drugi poput mene ne mogu da priušte ovu ponudu i još uvek ne znamo šta se dešava večeras.

"Sada sam pri kraju i jednostavno ne znam šta da radim."

U međuvremenu, Metju Pejdž je rekao da ih je EasiJet smestio u hotel na jednu noć u Tunisu, ali im je rečeno da se sami snalaze dok let ne postane dostupan, a možda tek sledeće nedelje.

Rekao je: „EasiJet uopšte nije bio od pomoći. Smestili su nas na jednu noć i onda moramo sami da se snalazimo.

„Imamo troje dece sa nama i očigledno je sledeći let kući za više od nedelju dana.

Večeras je izvršni direktor Nacionalne službe za vazdušni saobraćaj Martin Rolf rekao da je kvar uzrokovan sistemima koji su suspendovali automatsku obradu nakon priliva podataka.

Hiljade turista pogođeno je kašnjenjima putovanja za praznike, koja su počela juče kada je "tehnički problem" zaustavio letove za i iz Velike Britanije.

Uprkos tome što je rečeno da je problem rešen do juče popodne, prekidi su u velikoj meri uticali na turiste.

Putnici koji su trebali da lete za Njukasl viđeni su kako se spuštaju na pod aerodroma u Palmi tokom noći, a njihov let već ima velika kašnjenja zbog teških vremenskih problema.

A neki turista su čak spavali u kolicima, a jedan putnik je čak koristio peškir da napravi nadstrešnicu poput šatora između barijera.

Još desetine otkazivanja na aerodromima Hitrou, Getvik i Luton najavljeno je u utorak ujutru dok se avio-kompanije bore da se oporave od četvorosatnog kvara.

U najgorem dnevnom prekidu letenja u Ujedinjenom Kraljevstvu od islandskog vulkana 2010. godine, oko 200.000 putnika danas se probudilo u nepoznatom okruženju.

To dolazi nakon izveštaja da je greška francuske avio-kompanije možda izazvala haos u kontroli vazdušnog saobraćaja u Velikoj Britaniji.

Helen Klejton kaže da je zaglavila na Majorci nakon što je rezervisala trodnevnu pauzu tokom praznika.

Ona kaže da je uspela da ponovo rezerviše svoj let, ali to je tek sledeće nedelje sa tenzijama kada vide „šake koje lete“ na aerodromu.

Helen je rekla za Ski Nevs: „Večeras sam smeštena u hotel, nemam pojma šta će se dogoditi posle. Nemam više novca, nemam čistu odeću i trebalo bi da budem na poslu danas.

„Postoje hiljade poput mene i stvari su bile izuzetno zagrejane u Palmi, uz leteće pesnice i obezbeđenje.

Frustrirani turisti su se takođe oglasili na društvenim mrežama da mole aviokompanije za pomoć nakon što su ostavljeni u neizvjesnosti.

Turisti na Tviteru tvrde da su nakon havarije bili primorani da spavaju na aerodromu.

BONUS VIDEO

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Tagovi

Komentari (0)

Loading