Svi brendovi sanjaju o njemu: Modna kampanja glumca iz "365 dana" je zapaljivija od filma

Alo.rs/Z.T | Ženske priče 2020-08-08 19:48:12 2020-08-08 19:48:12

Postao slavan...

Foto: Instagram/printscreen

Posle uspeha erotskog filma "365 dana", glumac Mikele Morone je postao toliko slavan da sada svi modni brendovi sanjaju o njemu.

Prvi koji su uspeli da ga nagovore da im bude zaštitno lice u modnoj kampanji su Dolce & Gabbana, piše Grazia.

 
 
 
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram
 
 
 

Објава коју дели Dolce&Gabbana (@dolcegabbana) дана 4. Авг 2020. у 11:42 PDT

Foto sesija je snimana u Napulju. Mikele je šetao ulicama grada u društvu kovrdžave manekenke Kjare Scelsi i plesao na plaži sa meštanima.

 
 
 
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram
 
 
 

Објава коју дели Michele Morrone (@iammichelemorroneofficial) дана 2. Јул 2020. у 4:09 PDT

Inače, Morone se na Instagramu oglasio nakon velikih eksplozija u Bejrutu, s obzirom na to da tamo žive njegovi sinovi Markus i Brand sa majkom, dizajnerkom Rubom Sadeh. “Hvala vam puno za sve poruke. Moja deca su na sigurnom i moja porodica je dobro. Sutra će se vratiti u Italiju. Volim vas”, rekao je on na društvenim mrežama.

Expand player
Pogledajte više