POBEDITE ANEMIJU I OČISTITE VAŠE TELO OD OTROVA Redovnom konzumacijom OVOG sastojka, spasićete sebi ŽIVOT! Štiti jetru, poboljšava cirkulaciju i sprečava TROMBOZU!

Lečenje anemije prirodnim putem - evo kako da napravite domaće lekove u borbi protiv malokrvnosti!

tumerik, smuti, napitak, sok
Foto: Shutterstock, ilustracija

Odlično sredstvo za borbu protiv anemije može biti turmerik.

Uzimajte jednu kašičicu soka od turmerika sa medom dnevno i efikasno se izborite sa anemijom.

Još jedan domaći lek vam može pomoći: potopite uveče u vodu četiri do pet urmi i desetak zrna suvog grožđa. Ujutru ih ocedite i pomešajte sa mlekom.

UNIŠTAVA ZDRAVLJE Osim neugodne buke koja ometa san ukućana, ova pojava je i glavni krivac UBRZANOG STARENJA!

 

Ove namirnice su bogate gvožđem i imaju odličan uticaj na zdravlje i vitalnost.

Gvožđe je esencijalni mineral koji je zaslužan za transport kiseonika u organizmu. Nedostatak ovog minerala prouzrokuje anemiju, dok hronični nedostatak može da dovede do otkazivanja organa.

Anemija znači smanjenje crvenih krvnih zrnca usled nedostatka gvožđa. Bez dovoljne količine gvožđa organizam ne može da proizvede dovoljno hemoglobina, supstance u crvenim krvnim zrncima koja omogućava prenošenje kiseonika u tkiva. Kao rezultat, možete se osećati slabo, umorno i razdražljivo.

NIKAKO IH NE SMETE KONZUMIRATI ZAJEDNO Otkrivamo koja dva vitamina u kombinaciji mogu izazvati MOŽDANI I SRČANI UDAR!

Stres, problemi, žena, umor
Foto: Shutterstock

Oko 20% žena, od toga 50% trudnica, i oko 3% muškaraca nemaju dovoljnu količinu gvožđa u organizmu. Nasuprot tome, prevelika količina gvožđa može da dovede do povećane produkcije slobodnih radikala što može na ošteti srce i jetru.

Međutim telo može samo da reguliše nivo gvožđa u telu, tako da se predoziranje gvožđem dešava samo u slučajevima kada ljudi uzimaju ovaj mineral u velikim količinama putem suplemenata.

HEMIOTERAPIJA NE LEČI, ONA POGORŠAVA KISELOST ORGANIZMA! Nobelovac objasnio od koje hrane nastaje RAK! Kada čujete mišljenje stručnjaka, više nikada je nećete OKUSITI!

Uzimanje gvožđa iz prirodnih izvora, kao što je lista namirnica navedena dole, se smatra zdravim i sigurnim. Iako se gvožđe koje dolazi iz mesa bolje apsorbuje (hem), gvožđe iz biljaka (nehem) se bolje reguliše u telu i stvara manje štete.

Tako da se opet vraćamo na to da treba balansirati izmedju izvora namirnica.

Trenutna preporučena dnevna doza ovog minerala je 18 miligrama (mg).

TREBA JE IZBEGAVATI U ŠIROKOM LUKU Hrana koja vam ubija želju za seksom! Ovih par namirnica NIKAKO nemojte konzumirati!

Voće vitamini korpa sa voćem zdravlje
 Foto: Shutterstock

Kako naše telo koristi gvožđe?

Kada unesete ovaj mineral, telo ga apsorbuje putem gornjeg dela tankog creva.

Postoje dve vrste gvožđa, hem (izveden iz reči hemoglobin) i nehem. Hem se može pronaći u hrani kao što je crveno meso, riba i živina. Telo najviše gvožđa apsorbuje iz hem izvora.

SVE VREME SMO U ZABLUDI Svi drže PEŠKIRE I KOZMETIKU u kupatilu, kada OVO pročitate ODMAH ćete im promeniti mesto!

Faktori koji utiču na zadržavanje i apsorpciju gvožđa:

- Najvažniji faktor je trenutni nivo gvožđa. Nizak nivo će povećati apsorpciju dok će visok nivo smanjiti apsorpciju. U proseku, telo apsorbuje oko 10-15% gvoždja iz hrane.

- Vitamin C povećava apsorpciju nehem gvoždja za čak 85%.

- Proteini iz mesa takođe povećavaju apsorpciju.

- Neki proteini iz soje takođe.

- Taninie, polifenoli i oksalati koji se mogu pronaći u čaju i kafi mogu da smanje apsorpciju ne-hem gvoždja za čak 65%. Dok crni čaj smanjuje apsorpciju više od zelenog čaja i kafe.

LEKARI UPOZORAVAJU Ni slučajno ne sedite prekrštenih nogu, OPASNO JE PO ZDRAVLJE i može mnogo da vas košta!

- Kalcijum i polifenoli koji se nalaze u mahunarkama, čokoladi i integralnim žitaricama mogu da dovedu do smanjenja apsorpcije.

- Kalcijum, mleko, pića koja sadrže kofein mogu da poboljšaju apsorpciju proteina iz suplemenata.

- Namirnice sa visokim sadržajem vlakana kao što je povrće, mekinje ili integralne žitarice takođe poboljšavaju apsorpciju gvožđa iz suplemenata.

MOGUĆE JE, SAMO UZ POMOĆ OVE DIJETE Smršajte 10 kilograma za samo 14 dana! Fora je u samo JEDNOJ CAKI!

Mlečni proizvodi
Foto: promo

Rizične grupe ljudi koje mogu da pate od manjka gvožđa

- Žene koje imaju menstruaciju - zbog gubitka krvi povećava se rizik od manjka gvoždja u telu.

- Trudnice i dojilje - razvoj fetusa zahteva veliku količinu gvoždja, takođe se i veća količina gvoždja izbugi tokom dojenja.

- Mala deca i starija odojčad.

- Ljudi sa manjkom vitamina A - ovaj vitamin znatno pomaže u apsorpciji gvožđa.

ZBOG NJIH NE MOŽETE DA SE IZVUČETE IZ SIROMAŠTVA Šest jako loših navika koje su navukle BEDU u vaš život!

- Osobe se bubrežnim tegobama, posebno oni koje su na dijalizi. To se dešava usled nemogućnosti bubrega da proizvede dovoljne količine hormona eritropoetina koje je važan za stvaranje crvenih krvnih ćelija, i samim tim za zadržavanje gvožđa.

- Ljudi koji pate od gastrointestinalnog poremećaja kao što je čir ili proliv može smanjiti apsorpciju gvožđa.

U nastavku teksta se nalazi lista namirnica koje u sebi sadrže veću količinu gvožđa i koje bi trebali da uvrstite u svakodnevnu ishranu.

Iznosi su prikazani u odnosu na 100 grama date namirnice, osim za jaja, žitarice, mekinje.

Sadržaj gvožđa po namirnicama:

KAŽU DA JE HRANA ZA MOZAK Kada čujete zbog čega je OVAJ DORUČAK toliko zdrav, odmah ćete ga uvrstiti u svoju RUTINU!

Žitarice
Foto: shutterstock

TOP 15 svakodnevnih namirnica koje sadrže gvožđe:

- Žitarice obogaćene gvožđem (pogledajte etiketu na ambalaži) - jedna šolja 4,5-18 mg

- Crna čokolada i kakao u prahu - 17 mg (97% PDU)

- Semenke bundeve - 15 mg (83%)

- Orasi, kikiriki, lešnici, badem - 6,1 mg (34% PDU)

- Pasulj i mahunarke - 3,7 mg (21% PDU)

- Suve kajsije - 6,3 mg (35% PDU)

- Šljive - 3,5 mg (20% PDU)

VODITE RAČUNA! Milioni SMRTNIH slučajeva posledica su nedovoljnog konzumiranja OVIH NAMIRNICA!

- Tamno lišće kao što je spanać - 3,6 mg (20% PDU)

- Artičoke - 3,4 mg (19% PDU)

- Mekinje (pola šolje) - 3 mg (16% PDU)

- Tofu - 2,7 mg (15% PDU)

- Tuna plava - 1,3 mg (7% PDU)

- Žumance jajeta (jedno) - 0,6 mg (3,5% PDU)

- Kikiriki puter (2 supene kašike) - 0,6 mg (3,5% PDU)

ZVUČI NEVEROVATNO, A STVARNO JE LAKO Saznajte KAKO konzumiranje OBIČNE VODE utiče na gubitak kilograma!

Poslastica, voće, riža, pirinač
Foto: Shutterstock

Voće i povrće (nehem)

- Artičoke - 3,4 mg (19% PDU)

- Melasa - 4,7 mg (26% PDU)

- Suve kajsije - 6,3 mg (35% PDU)

- Šljive - 3,5 mg (20% PDU)

- Suvo grožđe - 1,9 mg (10%)

UPOZORENJE KOJE NE SMETE IGNORISATI Žene najčešće pate od MIGRENE, ona je NASLEDNA, a OVO morate znati ukoliko se lečite od nje!

Piletina, ručak, meso
Foto: Profimedia

Meso (hem)

- Tuna plava - 1,3 mg (7% PDU)

- Bela tuna - 1 mg (5% PDU)

- Kozice - 3,1 mg (17% PDU)

NOVI TREND NA INSTAGRAMU ZA KOJIM SU ŽENE ODLEPILE Bez blama pokazuju na FOTKAMA koliko su se UGOJILE, a njihov CILJ će vas ostaviti bez daha!

 

Povezane vesti

Najčitanije - Alo.rs

Najnovije - Alo.rs

Vip - Alo.rs

Galerije

Najbolji video klipovi