Ishrana je ključna: Ove namirnice pomažu u regulisanju hormona
Shutterstock

Određene namirnice čiste organizam od "otrovnog estrogena" koji u telu ulazi preko industrijski prerađene hrani i uzrokuje depresiju i gojaznost.

Brokoli

Ishrana utiče na to kako funkcioniše vaše telo i može isto tako uticati na hormonalne probleme. Brokoli utiče tako što čisti vaš organizam od otrovnog oblika estrogena. Ta vrsta estrogena se nalazi u prerađenoj hrani i pesticidima, a unosom u organizam uzrokuje hormonske promene koje mogu da dovedu do promena raspoloženja, depresije i nekontrolisane gojaznosti.

Losos

Losos stvara ravnotežu među hormonima i zadovoljava veliki deo dnevne potrebe za proteinima. Proteini utiču na hormone i menjaju rad mozga. Lososom obezbeđujete telu dovoljnu nutrijenata čime smanjujete želju za šećerom i snižava nivo hormona stresa.

Šumsko voće

Osim što uklanja otrovni estrogen iz tela koji utiče na raspoloženje i težinu, takođe čiste probavni trakt i jačaju jetru. Šumsko voće ima nizak udeo šećera što ga čini zdravim dodatkom ishrani.

Bademi

Bademi regulišu metabolizam i raspoloženje. Preporučuje se da svaki dan pojedete oko 20 badema, naročito kad dobijete neodoljivu želju za nečim slatkim. Oni će tu želju utažiti, a neće podići nivo šećera u krvi.

Zeleno lisnato povrće

Kelj, zelena salata i blitva deluju tako što čiste vaše telo od otrovnog estrogena. Jedenjem ovog povrća, koje je bogato vitaminima i mineralima, smanjujete nivo hormona kortizola i jačate krvnu sliku, navodi se na portalu ljepotaizdravlje.ba.

Kiseli kupus

Čisti jetru i telo od otrovnog estrogena i time popravlja krvnu sliku. Ovo povrće je bogato probioticima koji deluju na hormone, uravnotežavaju raspoloženje i regulišu probavni sistem.

Komentari (0)

Loading