AKO ŽELITE LICE BEZ BORA, KONZUMIRAJTE IH Ove semenke podmlađuju organizam
Foto: Pixbay

Žene u predmenopauzi i menopauzi moraju da jedu ove četiri vrste semenki ako žele da ublaže ili spreče simptome menopauze.

Takođe, ove semenke uspešno sprečavaju kardiovaskularne bolesti, starenje kože i kostiju, a jačaju kosu i nokte.

Čia semenke

Bogate su omega 3 masnim kiselinama, čak više i od lana i od lososa.Sadrže antioksidanse, a samo 2 kašike ovh semenki imaju 18% kalcijuma i 4 grama proteina.Imaju nizak sadržaj holesterola i natrijuma, a obiluju vlaknima, kalcijumom, fosforom, magnezijumom, bakrom, kalijumom, manganom, gvožđem i cinkom.

Laneno seme

Seme lana sadrži omega 3 masne kiseline, antioksidanse, minerale i vitamine. Bogato je vitaminom B i magnezijumom.Pomaže u podmlađivanju kože, poboljšava probavu i uklanja višak kilograma.

Seme susama

Odličan je izvor proteina, kalcijuma i magnezijuma.U 100g susama se nalazi folna kiselina neophodna za telo jedne žene. Dve kašičice ovog semena će ojačati kosti, zglobove i uništiti želju za slatkišima. 

Kinoa

Kinoa sadrži 9 esencijalnih proteina, vitamina, aminokiseline, enzime i važne minerale.Kinoa je odlična zamena za meso jer sadrži proteine.Pomaže u opuštanju mišića tela i krvnih sudova, ali pomaže i kod dijabetesa, ateroskleroze i mikroba.

Komentari (0)

Loading