MOKA SLAVNIĆ NIJE ŠTEDEO NA REČIMA KADA JE U PITANJU VENDI Oštro joj odbrusio "ŠATORSKA PEVAČICE" (VIDEO)

Poznata trojka u rijalitiju je digla veliku buru među narodom, a tako i estradnjaci komentarišu svaki njihov pokret i analiziraju njihovo ponašanje.

MOKA SLAVNIĆ NIJE ŠTEDEO NA REČIMA KADA JE U PITANJU VENDI Oštro joj odbrusio

Scenario/Prinscreen

Moka Slavnić čiji je sin Zvezdan u Zadruzi, nije mu se dopalo komentarisanje jedne od naših poznatih pevačica a to je Vesna Vukelić Vendi, pa se oglasio po ptanju njenih, nimalo lepih reči na Zoranov račun.

-Prvo sam u nekim novinama rekao a posle i na televiziji objasnio "I tata bi sine", izgleda da mnogi to nisu shvatili jer ne gledaju filmove. To je čuvena replika iz filma "Ko to tamo peva", kada Berček pita tatu "Ja bih ovo voleo", a Pavle Vujišić mu kaže "I tata bi sine", a dole Neda Arnerić sa Štimcem ima se*ks. Koja je poenta priče, nije da bih ja hteo sa Zvezdanovom devojkom, nego sam se poslužio replikom iz filma i hteo sam da se našalim. Ja se izvinjavam onima koji su pomislili da sam hteo da budem intiman sa Anđelom. Toliko glupaka ima da ima je trebalo pojasniti šta sam hteo da kažem- rekao je Moka, pa se nadovezao na komentare Vendi Vukelić:

-Čuo sam da me je Vendi dosta iskritikovala i da sam ja glavni krivac za Zvezdanovo vaspitanje i da nemam bazu. Naravno kada ti tako pametna osoba, šatorska pevačica  i rijaliti igračica, gde se Ekrem sladio i rukama i nogama. Moraš da budeš svestan da takva gromada tj da prihvatiš kritike takve gromade od žene. Hvala Vendi, ja sam krivac za Zvezdanovo vaspitanje- završio je Slavnić.

Ana otkrila Zadrugarima kako se oseća Zvezdanova ćerka "OTAC JU JE POVREDIO, RAZOČARANA JE U NJEGA"