KOLUMNA MILIJA ČOLIĆA: Smena šou-biz generacije
Dejan Milićević

Kunem vam se životom i ranjenom dušom svom da su estrada i šou-biznis kao drugarice koje jedna drugu ne vole sasvim iskreno, već su poslom upućene jedna na drugu i trpe se jer ih greje isto sunce i dišu isti medijski vazduh koji jedna drugoj zagađuju uprkos tome što ga obe koriste da bi se održale u javnom životu.

Granica između estrade i šou-biznisa postoji, ali je teško vidljiva i ne postoji dovoljno tanka linija kojom bi se obeležila. Tamo gde prestaje estrada počinje šou-biznis. Ibarska magistrala i crveni tepih, dve tačke koje se često susreću, ali nikada ne poklope.

Nakon pune dve godine u jednom danu bio sam pozvan na dva gradska događaja. Otišao sam na oba jer kolumna ne može sama da se napiše.

Šta da vam kažem, sem da je došlo do neke čudne smene generacija u srpskom šou-biznisu. Crveni tepih je spustio kriterijume i njime leta gospodnjeg 2022. hodaju blogeri, jutjuberi, instagrameri, tiktokeri i raznorazni „eri“ kojima posao zavisi od protoka interneta i napona struje. Oni ne mare za aplauz, jer ga nikada nisu dobili, ali vode računa o lajku, šeru, tagu i riču. Pomešali su se s realno i tradicionalno poznatim ličnostima bez kojih se ne može zamisliti crveni tepih, ali za sobom nisu uspeli da podignu zvezdanu prašinu.

Zaključak je poražavajući za medijski sistem savremene Srbije. Nove generacije koje dolaze se gnušaju estrade, ali nemaju odlike pripadnika šou-biznisa. Na ničijoj su zemlji, pa su samim tim imena u ovoj kolumni bila suvišna. Ako nekada zasluže, pomenuću ih. Do sledeće šetnje crvenim tepihom šaljem vam veliki pozdrav.     

KOLUMNA MILIJA ČOLIĆA Klinika sina Marine Tucaković

Komentari (0)

Loading