Ringier Axel Springer Mađarska pokrenuo "Noizz.hu"

RAS
Kompanija Ringier Axel Springer Mađarska pokrenula je 3. maja sajt Noizz.hu, a ciljna grupa ove nove usluge je umrežena „Generacija C“.
NOIZZ već pokriva trendove urbanog načina života u Poljskoj, Slovačkoj, Srbiji, Rumuniji i Nemačkoj.
Kompanija Ringier Axel Springer Poljska je prva predstavila brend NOIZZ u novembru 2015. godine, gde otada isti funkcioniše uspešno, nakon čega su usledile Srbija i Slovačka 2016. godine.
U januaru 2017, takođe je pokrenut na nemačkom tržištu u saradnji sa BILD-om, najvećim dnevnim listom u Evropi.
Jovan Protić, Direktor odeljenja za digitalno izdavaštvo kompanije Ringier Axel Springer Media AG je rekao:
- Noizz.hu tačno određuje ciljnu grupu koja je stalno povezana i želi da bude obaveštena pre svih ostalih o najnovijim trendovima urbanog načina života. Kreirali smo i pokrenuli ovaj brend posebno za Generaciju C.
Martin Szokol (24), koji je ranije radio za kompaniju Ringier Axel Springer Mađarska na projektima za vodeći dnevni list Blikk i za sajt glamour.hu, predvodiće urednički tim.
Imre Gerentsér, Direktor digitalnih sistema kompanije Ringier Axel Springer Mađarska kazao je da je nova platforma namenjena mladoj publici:
„Ova nova usluga digitalnih medija za mladu, urbanu generaciju je jedinstvena u Mađarskoj. Martin Szokol i njegov tim će pokrivati priče i trendove kad god se dogode. Bliski su svojoj ciljnog grupi i pričaće priče iz njene perspektive. Istovremeno, takođe nudimo nove prilike za oglašivače da dopru do mlađe generacije pomoću kreativnih formata reklama.
