Putnici
Foto: Shutterstock/Foto: Shutterstock

- Vrlo malo možemo da uradimo da nadoknadimo izgubljeno vreme - objasnio je on na "Redditu".

Što je let duži, to više možemo da uradimo, ali još uvek govorimo o pet do deset minuta, a ne o celom satu. Međutim, nadoknada vremena nije stvar bržeg letenja, već traženja direktnih ruta ili prečica, kao i korišćenja brzine vetra.

Piloti bi tehnički mogli da povećaju brzinu da bi uštedeli vreme, ali letovi imaju mali opseg brzina, što znači da lete najbrže što mogu, a da su najekonomičniji, rekao je Nik Anderson, pilot međunarodne avio kompanije.

- Nije samo trošak za kompanije, to je trošak za životnu sredinu - dodao je on.

Što avion leti brže, više goriva troši, više košta i negativno utiče na životnu sredinu. Dakle, piloti će izabrati da lete većim brzinama samo ako to znači izbegavanje drugih skupih problema, kao što su propušteni transferi putnika.

Kašnjenja se najčešće javljaju tokom vrhunca letnjih praznika.

- Letnji praznici donose povećanu potražnju za letovima, a sa tim dolazi i neizbežni problem - objasnio je pilot Boinga 787 Dreamliner Čarli Pejdž.

Ako želite da izbegnete kašnjenja tokom cele godine, rezervišite svoj let ranije tokom dana kako biste izbegli suočavanje sa domino efektom prethodnih letova.

- Rani let poleće, statistički, sa manje kašnjenja i manje otkazivanja - zaključila je pilotkinja Ketlin Bangs i dodala da što je let kasniji, veća je verovatnoća da će vaš biti odložen ili otkazan.

BONUS VIDEO

@alo_portal "SA ĐORĐOM MELONI SAM PRIČAO O VAŽNIM PITANJIMA" Vučić: Bilo je robne razmene od 4,6 milijardi evra, složili smo se da može više! #alo #alodnevnenovine #aleksandarvucic #djordjameloni #fypシ #fypシ゚viral ♬ original sound - Alo_portal

 

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Tagovi

Komentari (0)

Loading