ĐILAS "DIREKTNO" KONTROLIŠE MEDIJE! Lider Saveza za Srbiju krije se iza portala koji se reklamira kao nezavisan

Svoju medijsku vojsku sa zadatkom da diskredituje predsednika Srbije Aleksandra Vučića i funkcionere SNS-a Dragan Đilas odlučio je pojača sa novim portalom „direktno.rs“.

Dragan Đilas i Mlađan Đorđević
Dragan Đilas i Mlađan Đorđević, Foto: Alo / Vladimir Marković

Iako se ovaj sajt predstavlja kao novi informativni portal koji kreira „vesti kakve treba da budu“, kako „Alo!“ saznaje, pokrenuli su ga upravo Đilasovi bliski saradnici.

Da iza portala, koji veliča Đilasa i njegovu Stranku slobode i pravde, stoji sam Đilas, nije teško utvrditi. I direktor portala Đorđe Stefanović, kao i glavni i odgovorni urednik Igor Velimirović, u Srbiji su poznati po poslovnim vezama i prijateljstvu sa Đilasom, o čemu su podaci javno dostupni.

Sajt „direktno.rs“ registrovalo je u Nemačkoj, u martu ove godine, pravno lice „Supersport - Stecons Sport&Media Consulting”, čiji je vlasnik i direktor u tom trenutku bio Stefanović. Istina, po staroj dobroj šemi u Đilasom stilu - vlasništvo nad firmom nedavno je preneto na izvesnog Duška Petrovića. Međutim, pregledom sajta „direktno.rs“, koji je počeo s radom letos, u kontakt podacima i danas se navodi privredno društvo „Direktno Digital News“, čiji je direktor opet Đorđe Stefanović, koji je naveden i u impresumu sajta kao direktor. O poslovnoj saradnji Đilasa sa Stefanovićem već su objavljeni feljtoni i ona je dobro znana javnosti. Ova saradnja datira još od 2002, kada je Stefanović bio direktor u firmi „Sport Media“, čiji je većinski vlasnik od osnivanja do gašenja bio Đilas, a Stefanović je na toj dužnosti bio do decembra 2004.

Đilasov
Đilasov "nezavisni" portal , Foto: promo

 

Nakon toga, preuzeo je funkciju direktora u Đilasovoj firmi „Direct Media“, na kojoj je bio do decembra 2005, kada je preuzeo direktorsku fotelju u preduzeću koje je izdavalo dnevne novine „Press“ i tu je ostao do maja 2009. „Press“ je osnovan 26. decembra 2005, a 49 odsto vlasništva imala je firma „NPC International“. Prema dokumentaciji iz APR-a, vlasnik i direktor NPC-a u tom trenutku bio je Đorđe Stefanović.

Međutim, prema ugovoru o prenosu udela u „NPC International“, koji je potpisan 24. novembra 2005. godine, Stefanović je kompletno vlasništvo preneo na firmu „Markus Limited Partnership“ iz Paname, ali je ova promena u APR upisana u januaru 2006. godine, mesec dana posle osnivanja „Pressa“.

Poznato je da su iza dnevnih novina „Press“ stajali tajkuni Miroslav Mišković, koji je i javno priznao da je bio vlasnik, kao i Đilas, koji je potvrdio da je finansijski pomogao osnivanje ovog lista, ali i dan-danas tvrdi da nije bio vlasnik. Istini za volju, Boris Tadić svojevremeno je javno govorio o tome da je Đilas kao potpredsednik DS-a bio suvlasnik „Pressa“. Osim Đorđa Stefanovića, vesti „kakve bi trebale da budu“ po Đilasu očigledno kreira Velimirović, čija bliskost sa Đilasom nije nepoznata. Kako je „Alo!“ već pisao, Velimirović je na društvenim mrežama svojevremeno napadao i Aleksandra Šapića što se nije pridružio Đilasovim protestima, ali i vređao udovicu Olivera Ivanovića.

Đilas i Velimirović letos su čak u jednom hotelu zajedno obišli i košarkašice reprezentacije Srbije, nakon njihovog osvajanja bronzane medalje na Evropskom prvenstvu. Velimirović je glumio ličnog fotografa bivšem predsedniku KSS-a, koji je potom sve iskoristio za političku promociju. „Direktno.rs“ samo je jedna od potvrda da Đilas ne odustaje od svoje kontrole medija u Srbiji. Ako se ovome doda i da je dao pozajmicu od šest miliona NUNS-u na lepe oči, jasno je ko i danas kontroliše veliki deo medija u Srbiji, baš kao što je to radio i u vreme dok je bio na vlasti, a o čemu je detaljno 2011. izvestila pokojna Verica Barać.

Uslovna za đilasovce

Đorđe Stefanović osuđen je 2009. uslovno na pet meseci zbog krivičnog dela ugrožavanja javnog saobraćaja koje je počinio 2005. godine, dok je protiv njega 2008. podneta i krivična prijava zbog napada na policijskog službenika, čiji epilog ni danas nije poznat. Protiv Velimirovića je 2004. podneta krivična prijava zbog bludnih radnji nad tada šesnaestogodišnjom devojčicom D. Š. Četiri godine kasnije osuđen je zbog nedozvoljenih polnih radnji na deset meseci uslovno.

 

  • Korisnik: Bojana
    05/12/2019 - 10:57
    Od njega nista novo niti cudno...
  • Korisnik: Bane
    05/12/2019 - 10:40
    Budimo realni, ništa danas nije nezavisno
UČITAJ JOŠ KOMENTARA

                            

Najčitanije - Alo.rs

Najnovije - Alo.rs

Vip - Alo.rs

Galerije

Najbolji video klipovi