Printscreen/Youtube/Lažomer
Foto: Printscreen/Printscreen/Youtube/Lažomer

"Danas objavljujem još jedan dokaz da je Železnička stanica Novi Sad bila javni objekat za korišćenje od strane putnika, godinu dana i pre urušavanja nadstrešnice, čiju bezbednost je garantovao Nebojša Bojović, predsednik Skupštine „Infrastruktura železnice Srbije“, pošto je doneo Odluku na osnovu koje je zaključen Ugovor o korišćenju javne železničke infrastrukture sa „Srbijavozom", kojim je garantovano da su sve pruge i železničke stanice na tim pravcima bezbedne za putnike (član 14.2 i 14.3 Bezbednost) - navodi Gajić.

On je kao novi dokaz naveo Ugovor o zakupu poslovnog prostora između „Infrastrukture železnice Srbije“ i „Srbijavoza“, koji je važio do decembra 2024. godine, po kome je „Infrastruktura železnice Srbije“ naplaćivala zakup za korišćenje blagajni „Srbijavozu“ u stanici Novi Sad sve vreme dok je trajala rekonstrukcija.

"Za ovaj ugovor direktno je nadležan bio Milutin Milošević, tada izvršni direktor kompanije Infrastruktura upravo zadužen za javnu železničku infrastrukturu a saglasnost za potpisivanje ugovora dao je Nebojša Bojović u ime Skupštine akcionara Infrastruktura. Tokom trajanja rekonstrukcije Železničke stanice Novi Sad menjale su se lokacija blagajni koja je u početku bila u krilu B, pa u krilu A, pa su se ponovo blagajne vratile u krilo B, a sve to posle sprovedene procedure Internog prijema krila B, koji je otpočeo 12. juna 2024., a završio se primopredajom između Izvođača i Investitora dana 4. jula 2024. godine, što je i upisano u građevinski dnevnik, nakon čega je omogućeno korišćenje krila B od strane putnika", navodi advokat.

On kaže da su se karte u Železničkoj stanici Novi Sad prodavale svaki dan trajanja rekonstrukcije i da je stanica bila u funkciji kako je predviđao Komercijalni ugovor sa konzorcijumom kineskih železnica.

"Zbog potrebe da se realzuje Ugovor o zakupu prostora za blagajne koje koristi „Srbijavoz“, Komisija za interni prijem krila B u stanici Novi Sad je i bila sastavljena ne samo od zaposlenih u „Infrastruktura žleznice Srbije“, već i od zaposlenih u Srbijavozu, koji su svoje zaposlene raspoređivali po tim blagajnama za prodaju karata - nastavio je advokat.

Osim zakupa blagajni i službenih prostorija, Infrastruktura železnice Srbije je naplaćivala i zakup prostora za kartomate u stanici Novi Sad koje je koristio „Srbijavoz“. Ove činjenice izneo je i sam bivši direktor „Srbijavoz“ Ivan Bulajić koji je svedočio ispred VJT u Novom Sadu, kao i drugi zaposleni, rekavši da je „Srbijavoz“ zakupac službenih prostorija i blagajni u stanici Novi Sad i da je prodaja voznih karata vršena neprestano, bez prekida, uz premeštanje mesta prodaje voznih karata iz jednog dela železničke stanice u drugi deo železničke stanice, o čemu su blagovremeno obaveštavani od odgovornih iz Infrastrukture železnice Srbije, a zaključeni ugovori sa Infrastrukturom železnice Srbije su garantovali bezbednost putnika, jer je Železnička stanica u Novom Sadu bila javni objekat i sve vreme otvorena za putnike, što pokazuje i Komercijalni ugovor koji je zaključen sa kineskim izvođačem.

Novosadsko tužilaštva, tačnije tužioci Lepotić i Josimović, koji rade po nalogu vrhovnog tužioca (Zagorke) Dolovac ignorisali su i ovaj dokaz kao i izjave svedoka koji potvrđuju da je stanica bila u funkciji što znači da nije ni mogla da bude otvarana. Još jedan dokaz da u ovom postupku ovi tužioci ne pokušavaju da utvrde istinu već da vode privatne ratove gospođe Dolovac i tako se u krajnjem ishodu rugaju porodicama žrtava i vrše opstrukciju pravde", zaključio je Gajić.

 

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (31)

Loading
Vanja

22.07.2025 13:24

Ovo je još jedna potvrda da su potrebne urgentne reforme pravosuđa.

Mikan

22.07.2025 13:40

@Vanja - Gajić je blokader. Samo čekam da vas sve navuče kao mlade majmune.

Miloš

22.07.2025 13:26

Odluke Bojovića i Miloševića se moraju preispitati.

Una

22.07.2025 13:27

Odgovorni moraju biti pozvani na odgovornost.

Gagi

22.07.2025 13:27

Bojović i Milošević moraju da preuzmu odgovornost.

Ljubica

22.07.2025 13:28

Prinčevi korupcije, koji sude drugima,u licemerju su već svoje mentore dostigli.

Nikola

22.07.2025 13:33

Ako se istina potvrdi, ovo je još jedan dokaz koliko korupcija može da ugrozi živote.

Eftyyu

22.07.2025 13:34

Zakon za sve isti. Neko mora da snosi odgovornost

ana

22.07.2025 13:34

Zarađivati dok se ruši i gradi, i to po cenu bezbednosti, je neprihvatljivo.

jana

22.07.2025 13:34

Ljudi su svakodnevno koristili tu stanicu – život nema cenu!

maja

22.07.2025 13:35

Ako se neko bogati dok se objekat rekonstruiše i potencijalno ugrožava druge, to je zločin.

mile

22.07.2025 13:35

Klupko se odmotava! Istina uvek izađe na videlo! Sve nam je jasno!

mica

22.07.2025 13:35

Gde god je profit važniji od bezbednosti – građani ispaštaju.

Dejan

22.07.2025 13:36

Detaljna istraga treba da se sprovede protiv Bojovića i Miloševića.

sasa

22.07.2025 13:36

Ako je tačno, ovo nije samo finansijski prekršaj, već ugrožavanje javne sigurnosti.

Olga

22.07.2025 13:36

Važno je da se svi građevinski dnevnici i dokazi jasno prezentuju javnosti.

sasa

22.07.2025 13:37

Nema opravdanja za zaradu ako to znači rizik po živote ljudi.

mare

22.07.2025 13:38

Ovo je zaista previše jadno za obojicu,sram ih bilo te sede glave!

Uros

22.07.2025 13:38

Svako ko trguje bezbednošću građana mora da odgovara.

miki

22.07.2025 13:40

Železnička stanica nije privatni biznis – to je javni prostor.

dule

22.07.2025 13:40

I Bojović i Milošević moraju odgovarati za pad nadstresnice,tačka-

Lana

22.07.2025 13:40

Svi koji su doprineli potencijalnom ugrožavanju moraju odgovarati.

Zoka

22.07.2025 13:41

Sve više ukazuje je da je pad nadstrešnice sabotaža protiv države

maja

22.07.2025 13:41

Zašto niko nije pitao ko nadzire te radove? Jer je očigledno – profit je bio važniji.

sava

22.07.2025 13:41

Milioni su im stizali brže od vozova,jeza me hvata od ova dva čoveka-

peki

22.07.2025 13:41

Život nema cenu – i to treba da bude osnov svakog posla, pogotovo javnog.