NOVI DOKAZ O SLUČAJU NADSTREŠNICE! Gajić: Bojović i Milošević zarađivali od prodaje karata tokom trajanja rekonstrukcije
Advokat Vladmir Gajić objavio je još jedan dokaz vezan za slučaj "Nadstrešnica" u Novom Sadu, a koji dovodi u vezu profesora i bivšeg dekana Saobraćajnog fakulteta Nebojšu Bojovića - koji je bio predsednik Skupštine "Infrastrukture železnice Srbije", i Milutina Miloševića, koji je do pre dva meseca obavljao funkciju izvršnog direktora za održavanje i saobraćaj Infrastrukture Železnice Srbije. Naime, kako tvrdi Gajić, njih dvojica su iznajmljivali biletarnicu za prodaju karata u Železničkoj stanici Novi Sad tokom rekonstrukcije!
"Danas objavljujem još jedan dokaz da je Železnička stanica Novi Sad bila javni objekat za korišćenje od strane putnika, godinu dana i pre urušavanja nadstrešnice, čiju bezbednost je garantovao Nebojša Bojović, predsednik Skupštine „Infrastruktura železnice Srbije“, pošto je doneo Odluku na osnovu koje je zaključen Ugovor o korišćenju javne železničke infrastrukture sa „Srbijavozom", kojim je garantovano da su sve pruge i železničke stanice na tim pravcima bezbedne za putnike (član 14.2 i 14.3 Bezbednost) - navodi Gajić.
On je kao novi dokaz naveo Ugovor o zakupu poslovnog prostora između „Infrastrukture železnice Srbije“ i „Srbijavoza“, koji je važio do decembra 2024. godine, po kome je „Infrastruktura železnice Srbije“ naplaćivala zakup za korišćenje blagajni „Srbijavozu“ u stanici Novi Sad sve vreme dok je trajala rekonstrukcija.
"Za ovaj ugovor direktno je nadležan bio Milutin Milošević, tada izvršni direktor kompanije Infrastruktura upravo zadužen za javnu železničku infrastrukturu a saglasnost za potpisivanje ugovora dao je Nebojša Bojović u ime Skupštine akcionara Infrastruktura. Tokom trajanja rekonstrukcije Železničke stanice Novi Sad menjale su se lokacija blagajni koja je u početku bila u krilu B, pa u krilu A, pa su se ponovo blagajne vratile u krilo B, a sve to posle sprovedene procedure Internog prijema krila B, koji je otpočeo 12. juna 2024., a završio se primopredajom između Izvođača i Investitora dana 4. jula 2024. godine, što je i upisano u građevinski dnevnik, nakon čega je omogućeno korišćenje krila B od strane putnika", navodi advokat.
On kaže da su se karte u Železničkoj stanici Novi Sad prodavale svaki dan trajanja rekonstrukcije i da je stanica bila u funkciji kako je predviđao Komercijalni ugovor sa konzorcijumom kineskih železnica.
"Zbog potrebe da se realzuje Ugovor o zakupu prostora za blagajne koje koristi „Srbijavoz“, Komisija za interni prijem krila B u stanici Novi Sad je i bila sastavljena ne samo od zaposlenih u „Infrastruktura žleznice Srbije“, već i od zaposlenih u Srbijavozu, koji su svoje zaposlene raspoređivali po tim blagajnama za prodaju karata - nastavio je advokat.
Osim zakupa blagajni i službenih prostorija, Infrastruktura železnice Srbije je naplaćivala i zakup prostora za kartomate u stanici Novi Sad koje je koristio „Srbijavoz“. Ove činjenice izneo je i sam bivši direktor „Srbijavoz“ Ivan Bulajić koji je svedočio ispred VJT u Novom Sadu, kao i drugi zaposleni, rekavši da je „Srbijavoz“ zakupac službenih prostorija i blagajni u stanici Novi Sad i da je prodaja voznih karata vršena neprestano, bez prekida, uz premeštanje mesta prodaje voznih karata iz jednog dela železničke stanice u drugi deo železničke stanice, o čemu su blagovremeno obaveštavani od odgovornih iz Infrastrukture železnice Srbije, a zaključeni ugovori sa Infrastrukturom železnice Srbije su garantovali bezbednost putnika, jer je Železnička stanica u Novom Sadu bila javni objekat i sve vreme otvorena za putnike, što pokazuje i Komercijalni ugovor koji je zaključen sa kineskim izvođačem.
Novosadsko tužilaštva, tačnije tužioci Lepotić i Josimović, koji rade po nalogu vrhovnog tužioca (Zagorke) Dolovac ignorisali su i ovaj dokaz kao i izjave svedoka koji potvrđuju da je stanica bila u funkciji što znači da nije ni mogla da bude otvarana. Još jedan dokaz da u ovom postupku ovi tužioci ne pokušavaju da utvrde istinu već da vode privatne ratove gospođe Dolovac i tako se u krajnjem ishodu rugaju porodicama žrtava i vrše opstrukciju pravde", zaključio je Gajić.
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (31)
Vanja
22.07.2025 13:24
Ovo je još jedna potvrda da su potrebne urgentne reforme pravosuđa.
Mikan
22.07.2025 13:40
@Vanja - Gajić je blokader. Samo čekam da vas sve navuče kao mlade majmune.
Milan
22.07.2025 13:25
Klupko se odmotava.
Milan
22.07.2025 13:26
Istina će izaći na videlo.
Miloš
22.07.2025 13:26
Odluke Bojovića i Miloševića se moraju preispitati.
Jovana
22.07.2025 13:26
Odgovorni moraju da odgovaraju!
Una
22.07.2025 13:27
Odgovorni moraju biti pozvani na odgovornost.
Gagi
22.07.2025 13:27
Bojović i Milošević moraju da preuzmu odgovornost.
Ljubica
22.07.2025 13:28
Prinčevi korupcije, koji sude drugima,u licemerju su već svoje mentore dostigli.
Nikola
22.07.2025 13:33
Ako se istina potvrdi, ovo je još jedan dokaz koliko korupcija može da ugrozi živote.
Eftyyu
22.07.2025 13:34
Zakon za sve isti. Neko mora da snosi odgovornost
ana
22.07.2025 13:34
Zarađivati dok se ruši i gradi, i to po cenu bezbednosti, je neprihvatljivo.
Ema
22.07.2025 13:34
Novi dokaz o slučaju nadstresice.
jana
22.07.2025 13:34
Ljudi su svakodnevno koristili tu stanicu – život nema cenu!
maja
22.07.2025 13:35
Ako se neko bogati dok se objekat rekonstruiše i potencijalno ugrožava druge, to je zločin.
mile
22.07.2025 13:35
Klupko se odmotava! Istina uvek izađe na videlo! Sve nam je jasno!
mica
22.07.2025 13:35
Gde god je profit važniji od bezbednosti – građani ispaštaju.
Dejan
22.07.2025 13:36
Detaljna istraga treba da se sprovede protiv Bojovića i Miloševića.
sasa
22.07.2025 13:36
Ako je tačno, ovo nije samo finansijski prekršaj, već ugrožavanje javne sigurnosti.
Olga
22.07.2025 13:36
Važno je da se svi građevinski dnevnici i dokazi jasno prezentuju javnosti.
sasa
22.07.2025 13:37
Nema opravdanja za zaradu ako to znači rizik po živote ljudi.
mare
22.07.2025 13:38
Ovo je zaista previše jadno za obojicu,sram ih bilo te sede glave!
Uros
22.07.2025 13:38
Svako ko trguje bezbednošću građana mora da odgovara.
miki
22.07.2025 13:40
Železnička stanica nije privatni biznis – to je javni prostor.
dule
22.07.2025 13:40
I Bojović i Milošević moraju odgovarati za pad nadstresnice,tačka-
Lana
22.07.2025 13:40
Svi koji su doprineli potencijalnom ugrožavanju moraju odgovarati.
Zoka
22.07.2025 13:41
Sve više ukazuje je da je pad nadstrešnice sabotaža protiv države
maja
22.07.2025 13:41
Zašto niko nije pitao ko nadzire te radove? Jer je očigledno – profit je bio važniji.
sava
22.07.2025 13:41
Milioni su im stizali brže od vozova,jeza me hvata od ova dva čoveka-
Filip
22.07.2025 13:41
Ovi ljudi treba da odgovaraju!
peki
22.07.2025 13:41
Život nema cenu – i to treba da bude osnov svakog posla, pogotovo javnog.