Ukoliko želite da podignete kredit u dve različite banke, Kreditni biro daje zadnju reč, a evo na koji način
Ne postoji centralni registar u kome banke razmenjuju informacije o tome da li je pokrenuta tužba protiv druge banke, niti se takve informacije razmenjuju kroz određeni sistem, kazali su za list „Alo!“ u Udruženju banaka Srbije (UBS) povodom tvrdnji građana da su ih pojedine banke odbijale za bankarske usluge, jer su podnosili tužbe protiv banaka.

Shutterstock
U UBS-u objašnjavaju da svaka banka pojedinačno donosi odluku da li će odobriti neku kreditnu i drugu bankarsku uslugu, a u tome se vodi svojom poslovnom politikom, sopstvenom procenom rizika, kao i urednošću pojedinačnog klijenta u izmirivanju obaveza, o čemu podaci postoje u Kreditnom birou banaka.

E.A.
- Da li ispunjava uslove za dobijanje kredita ili neke druge usluge svaki klijent mora da proveri u svojoj ili nekoj drugoj banci. To važi i za klijente koji su pokrenuli sudske postupke i oni sa svojom bankom treba da provere da li određenu uslugu mogu da dobiju ili ne, a kakva će biti pojedinačna odluka, zavisi od svake banke ponaosob - kazali su u Udruženju banaka čije su članice sve banke koje posluju u Srbiji.
Pročitajte još:

Komentari (1)
deki
10.03.2021 07:45
Kada ce ovi iz Udruzenja prestati da lazu i obmanjuju narod i klijente banaka u Srbiji? Kada ce menadzmenti banaka skontati da neizdavanjem cekova,kartica,minusa,kredita klijentima seku zelenu granu na kojoj sede?? koji je to sklop u glavi u menadzmentima banaka nikad mi nece biti jasno? ko ih zaposljava da unistavaju sopstvene firme nikad mi nece biti jasno.U svakom slucaju samo nek nastave da maltretiraju klijente,bice jos tuzbi po drugim osnovama!