Er Srbija
Tanjug / Sava Radovanović
Er Srbija

Tanjug / Sava Radovanović

Er Srbija, Foto: Tanjug / Sava Radovanović

Generalni direktor Er Srbije za komercijalu i strategiju, Jiri Marek, nije rekao koji će tačno tip aviona biti dodat u flotu srpske avio-kompanije naredne godine.

Marek je dodao da je Er Srbija prošla put "od postojane evolucije, do skoro revolucije", napomenuvši kako je ova kompanija jedan od najbrže rastućih prevoznika na jugoistoku Evrope, piše Exyuaviation.

Avio-kompaniji će trebati dodatni avioni i za nove rute planirane za 2020. sa tri aerodroma u zemlji, a ove godine Er Srbija je dodala deveti erbas A319 i tokom letnjih meseci zakupila Bombardier CRJ900.

Er Srbija

Tanjug/Rde Prelić

Er Srbija, Foto: Tanjug/Rde Prelić

Er Srbija takođe planira da poveća i broj čarter letova u narednoj godini. Osim nedavno najavljenih letova za Maroko, koji bi trebalo da počnu krajem marta, prvi put će biti upotrebljen širokotrupni Erbas A330, i to za čarter letove.

Avio-kompanija će taj avion sa 254 sedišta, koji leti na redovnoj liniji za Njujork, koristiti na čarter letovima za Palermo sredinom februara, kao i za Đenovu sredinom marta.

Er Srbija sedišta

Promo

Er Srbija sedišta, Foto: Promo

Er Srbija je u 2018. godini imala 958 čarter letova i prevezla 223.000 putnika. U 2019. godini, broj čarter letova je prešao 1.000.